Kwark lekker maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ina View Post
    Nee.....mag niet meer,past niet meer in mijn wedstrijdschema.... *snikt en snottert*
    nice!
    welke wedstrijd ga je doen?
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      nice!
      welke wedstrijd ga je doen?
      Juliette Bergman Cup op 17 maart

Comment

Originally posted by ina View Post
        Nee.....mag niet meer,past niet meer in mijn wedstrijdschema.... *snikt en snottert*
        Apart dat dat er nu al uit moet, beetje flauwekul imo maar goed elke begeleider is anders
        Ik kan bijna raden wie dat is, ken er maar 1 die dat doet
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Apart dat dat er nu al uit moet, beetje flauwekul imo maar goed elke begeleider is anders
          Ik kan bijna raden wie dat is, ken er maar 1 die dat doet
          Vertel.....wie denk je dat het is?

Comment

kwark en paar aardbeien in de mixer ff mixe en klaar smaakt nu na aardbei veel beter kan ook met andere fruit

Comment

kwark met musli
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

magere kwark van danone gaat er zo in hoeft niks bij. soms wat noten erbij knabbelen
                -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Bij de AH heb je van die ingevroren vruchten. Blauwe bessen en framboosjes, die gooi ik met kwark in de blender, schepje Stevia dr bij. Heerlijk.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Bij de AH heb je van die ingevroren vruchten. Blauwe bessen en framboosjes, die gooi ik met kwark in de blender, schepje Stevia dr bij. Heerlijk.
                    Zijn inderdaad wel lekker, doe ik zelf ook wel eens zeker een aanrader .

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      ik eet ze altijd door mijn havermout met whey in de ochtend.
                      deze week 25% korting op die doosjes.
                      heb al het brood van mijn ouders uit de vriezer gegooid en staan nu stuk of 25 doosjes bosbessen en bramen in de vriezer.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik doe er gewoon wat zoetstof in,2 gram is voor mij al genoeg.
                        Honing is natuurlijk wel gezonder,maar die 2 gr zoetstof zal zo erg nog wel niet zijn.

Comment

Originally posted by Flupje View Post
                          Mijn vriending zegt nu al dat ik uit mijn bek stink als ik kwark eet. Laat staan dat ik er ook nog eens knoflook doorheen gooi :S

je kan ook walnoten olie er in doen met zemelen

Comment

Doe er welleens een flinke theelepel cacao, twee eetlepels stevia en een banaan in plakjes door m'n 250 gr kwark. Ik vind het écht smullen.
                            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Beetje jam of wat fruit er doorheen gooien
                              Kan niet = wil niet

Comment

Doe altijd 40 gr suiker, 2 bananen en een beetje honing.

Nee serieus, ik eet het gewoon zo.. Alleen mn vriendin wil niet meer dat ik het eet ivm de geur hahahaha
                                Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X