Kwark lekker maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IvySection View Post
    Doe altijd 40 gr suiker, 2 bananen en een beetje honing.

Nee serieus, ik eet het gewoon zo.. Alleen mn vriendin wil niet meer dat ik het eet ivm de geur hahahaha
    Haha, de geur van kwark is zo erg toch niet? Ik ruik er weinig aan hoor.

Comment

vloeibaar maken
      bijv 250g kwark whey eiwit een beetje water zodat het drinkbaar is.
      en het is nog lekker ook.
      Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        ik eet ze altijd door mijn havermout met whey in de ochtend.
        deze week 25% korting op die doosjes.
        heb al het brood van mijn ouders uit de vriezer gegooid en staan nu stuk of 25 doosjes bosbessen en bramen in de vriezer.
        Zag ze toevallig liggen bij de jumbo gister en maar eens meegenomen, erg lekker alleen zou ze niet ontdooien in de koelkast in de oorspronkelijke verpakking, halve koelkast is paars nu.
        Kan niet = wil niet

Comment

Originally posted by Juan-h View Post
          Ikzelf vindt kwark zo uit het bakje niet te eten. Krijg dit echt niet weg. Nu lust ik Tzatziki (griekse knoflookyoghurt) wel en dacht ik probeer dit eens.

Neem 500gr magere kwark, 1 komkommer, 1 teentje knoflook, en eventueel wat peper.

Schep de kwark in en kommetje, rasp de komkommer grof, snijd de knofloof fijn en meng dit alles! Wellicht nog wat peper en eten maar. Stuk beter naar binnen te krijgen al zeg ik het zelf. Ook lekker als "Saus" bij verschillende gerechten.
          Sambal bij?!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

500 gram kwark 5 eetlepels krenten of rozijnen 2grote scheppen waight gainer schep dextrose en 3eieren
            een geweldige shake heb je dan,,, en het is nog lekker ook
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

whey, whey, whey, whey, whey, whey, whey, whey, whey en nog een keer WHEY!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Slimpie limonade (suikervrij) , heb je net een danoontje .

Comment

Ik vond een schep Whey erbij (gebruik zelf Musclemilk) de kwark erg droog maken, dus daar moet je met mate mee omgaan. Soms gooi ik er gewoon een beetje fruit doorheen.
                  Scheutje siroop is ook prima.

Comment

Kan iemand mij vertellen waarom kwark voor het slapengaan gegeten wordt? Welk voordeel heeft dat?

Comment

langzame eiwitten, gedurende de nacht (althans een groot deel) voorzien van bouwstoffen.

Let me google that for you
                      Last edited by Prime; 12-03-2013, 20:15.
                      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Ebbie View Post
                        Kan iemand mij vertellen waarom kwark voor het slapengaan gegeten wordt? Welk voordeel heeft dat?
                        ik heb franse magere kwark 0% vet, gooi er een beetje (smaak naar eige keuze) siroop in & het smaakt super lekker.

Comment

Zolang er geen suikers inzitten kan het, suiker zet vet aan in de nacht.
                          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Doet suiker dit vanaf middernacht of werkt het volgens een andere tijdzone als je suiker uit een ander land komt?

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

smaakopties:

op 500gr magere kwark, 1,5 eetlepel kaneel.
                              op 500 gr magere yoghurt, sap van een halve citroen, 1/2 eetlepel kaneel.
                              - MKLP

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                                Doet suiker dit vanaf middernacht of werkt het volgens een andere tijdzone als je suiker uit een ander land komt?
                                Wow! Nog helemaal niet aan gedacht! Dan kan ik m'n lichaam foppen met de mealtiming! Nice one!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X