Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maak er altijd een soort van milkshake van. kwark en een scheutje melk met wat fruit en de blender in.
Kiep het in me shakebeker en kan het zo opslurpen heerlijk.
Maak er altijd een soort van milkshake van. kwark en een scheutje melk met wat fruit en de blender in.
Kiep het in me shakebeker en kan het zo opslurpen heerlijk.
Wat een bla bla over die suikers, zolang je het met mate doet kan er best een siroopje door je kwark! Die 2 eetlepels siroop op een dag schiet je vp echt niet van omhoog.
Wat een bla bla over die suikers, zolang je het met mate doet kan er best een siroopje door je kwark! Die 2 eetlepels siroop op een dag schiet je vp echt niet van omhoog.
Slimpie bevat geen suiker. Nou ja, zoetstof dan, maar er zit meer suiker in de lactose
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment