Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hahaha,jammer maar de kuiten zijn ook van Mark en de blauwe plekken van het deadliften
    Het zou wel erg narcistisch zijn als ik 'mirin'bij mijn eigen foto zet toch?

Anders komt er zo weer een reactie:"en zijn benen dan"?
    We moeten namelijk altijd weeen punt van kritiek hebben.

Maar of het nou een man is of een vrouw,als iemand er zo uit ziet heb ik alleen maar respect voor.
    Of eigenlijk juist een man.
    Last edited by rain; 16-11-2013, 15:41.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ja mensen vergissen zich als ze zich helemaal depleten en vocht eruithalen, hoeveel kg er dan wel niet overblijft. Heel weinig! Maakt ook niet uit, want gaat erom hoe je eruit ziet.

Comment

• zeker een goed fysiek! like that shit

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
          Je bent meerdere keren overtraind geweest, toch? Waarvan denk je zelf dat het komt?
          Patricia,

De art constateerde over training door te vaak, te lang en wellicht te zwaar getraind te hebben. Ik trainde vroeger rond 14 uur in de week. Trainde dus 5/6 dagen in de week van minimaal 2 uur per dag. Naast mijn trainingen was ik werkende als kok 4/5 dagen in de week.

Comment

• Komt door onvoldoende herstel en onvoldoende herstel kan veroorzaakt worden door gebrekkige voeding.
            Was die arts trouwens thuis in BB?

Comment

• Originally posted by Daniel4you View Post
              Patricia,

De art constateerde over training door te vaak, te lang en wellicht te zwaar getraind te hebben. Ik trainde vroeger rond 14 uur in de week. Trainde dus 5/6 dagen in de week van minimaal 2 uur per dag. Naast mijn trainingen was ik werkende als kok 4/5 dagen in de week.
              Maar Daniel, ik ben nu toch wel benieuwd of je as hebt gebruikt of niet.
              Dat is gewoon belangstelling aangezien je je niet verdedigt mbt die uitspraken.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik hoef in principe hiermee niks te bereiken. Ik heb zo mijn eigen visie op bepaalde dingen, en soms botst dat met meningen van anderen, maar tegelijkertijd ook geïnteresseerd hoe andere daar over denken en doen.
                En je heet toevallig geen Robin?
                Nee?
                Dan weet ik precies het juiste maatje voor je, denkt nét als jij. Gaat heel ver komen ook, die jongen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  En je heet toevallig geen Robin?
                  Nee?
                  Dan weet ik precies het juiste maatje voor je, denkt nét als jij. Gaat heel ver komen ook, die jongen.
                  En heeft nóg betere genen!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                    Progressie RickBeen 1,5 jaar - YouTube

Mag ik nu commentaar geven?

Mooi dit!!!!!!
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Jullie bedoelen Nibor? Nou die had dus de genen niet.

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                        En heeft nóg betere genen!
                        Yep. Robin zal die fysiek van Daniel nooit halen, hoeveel tabs hij ook naar binnen slaat. Blijft uitermatie lachwekkend natuurlijk. En Daniel is best een flapdrol maar hij staat toch meer open voor advies dan Niborke.

Comment

Patricia,

-Ik ben erg brak. Dus als ik gaar typ, dan is dat mijn excuus- :P

Maar, denk je serieus dat het puur en alleen aan je trainingsintensiviteit ligt?
                          Er zijn genoeg mensen die het wel volhouden, zonder dat ze ervan overtraind raken. Niet dat het goed is voor je lijf ofzo, maar hetgeen wat jij opnoemt is wel totaal anders wanneer iemand zijn lichaam de kant geeft om ervan te herstellen (bijvoorbeeld door andere voeding, het periodiek te doen, of gebruik. En nee, ik ben niet vóór gebruik, maar het lijkt me wel dat je lichamelijk herstelvermogen dan hoger is).

Een tijd terug werd ik standaard wakker met een temperatuur van ongeveer 35 graden (terwijl ik me altijd de pleuris zweet in bed), nam mijn kracht drastisch af (squat 130 was mijn max, maar in mijn dieptepunt kon ik het nog niet eens met een lege bar), en werd ik drastisch steeds vetter terwijl ik in theorie echt te weinig at.

Dat kwam niet omdat ik ongeveer 70uur per week werkte, niet omdat ik te vaak trainde + bij iedere training het uiterste eruit wou halen, en dat kwam niet omdat ik veel stress en gezeik had, en het kwam niet omdat ik max maar 1200kcal at. De combinatie was funest voor mij.
                          Het werken + trainen had ik best kunnen volhouden als ik normaal at en geen stress had. De stress was niet teveel geworden als ik het trainen op een lager pitje had gezet + normaal was gaan eten. Het totaalplaatje had ik ook best kunnen volhouden als het maar 1 maandje was. Ect, ect.

Toen mijn kracht achteruit ging, toen was ik 100% in de volle overtuiging dat ik niet voldoende deed. Dus ging ik nog meer van mijn eigen trainingen verlangen. Toen ik in een bizar tempo vetter werd, was ik ook echt in de overtuiging dat minder eten + meer bewegen het beste was. En tjah, aangezien mijn oud-trainer toen een paar keer letterlijk zei dat ik een vetklep werd omdat ik te lui was, was ik helemaal in de overtuiging dat ik meer moest gaan doen.
                          Pas toen ik bij de huisarts kwam om mijn vitamine B12 te laten testen (die trouwens perfect was), kwam er pas van alles aan het licht waaruit bleek dat ik tever door was gegaan.
                          Mijn mentaliteit was altijd: je weet pas waar je grenzen liggen, als je er een paar keer goed overheen gaat. Die mentaliteit was me opgebroken.

Er zijn een paar mensen die aan me vroegen of het soms is gekomen omdat ik verboden middelen heb genomen. En nee, die heb ik niet genomen. Ik ben er zelfs van overtuigt dat als ik die had genomen, het (op dat moment) minder ver uit de hand was gelopen, simpelweg omdat ik mijn lichaam niet de kans had gegeven om te herstellen. Begrijp me niet verkeerd, ik zie geen enkele reden om zelf te gaan gebruiken, ik vind het echt zonde bij vrouwen. Maar ik ben simpelweg in de overtuiging dat het allemaal zo extreem is geëindigd omdat ik mijn lichaam niet de kans gaf om te herstellen, en er zijn natuurlijk 1001 facetten die dat herstel kunnen beïnvloeden.

Ik heb een half jaar totaal niet kunnen trainen, en ik rammelde aan alle kanten. En hoe kut ik het allemaal ook vind, het is voor mij wel een eyeopener geweest. Ik denk absoluut te weten waar mijn fouten liggen, en dat ligt niet alleen bij het trainen. Ik faalde op teveel diverse punten, terwijl ik in theorie best wist dat het fout was.
                          Ik ben een eigenwijs stuk vreten, net als jij.

Ondanks dat jij meerdere keren overtraind bent geraakt, heb jij het 'geluk' dat je niet levenslang op de medicijnen hoeft te blijven door je eigen gekloot. Maar ondanks dat meerdere keren dezelfde fout hebt gemaakt, blijf jij je oogkleppen ophouden.
                          Waarom, Daniel? Ga je nu serieus vertellen dat je nog steeds 100% in de overtuiging bent dat je overtraind bent omdat je teveel deed, en niet omdat je simpelweg je lichaam niet de kans geeft om te herstellen???
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Heel mooi stuk, Pat!!

Comment

• amen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                amen.
                                Nu klink je net als Branch Warren.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X