Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Ik vind van niet.

Als ik de fotos zie van een paar jaar geleden,heeft hij zeker veel aanleg.
    Toen trainde hij pas een paar jaar.

Het is soms een beetje kortzichtig om te kijken naar hoe lang iemand traint.
    Je zal nooit dezelfde progressie blijven maken als de eerste jaren.
    Aanleg voor spiermassa is een ding, maar je moet ook je structuur mee hebben om echt van aanleg te spreken. Dan denk ik eerder aan forumleden zoals Burnedice en Wasofski. Die zien er naturel beter uit dan de meeste kuurders.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Beter dan mij iig

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Aanleg voor spiermassa is een ding, maar je moet ook je structuur mee hebben om echt van aanleg te spreken. Dan denk ik eerder aan forumleden zoals Burnedice en Wasofski. Die zien er naturel beter uit dan de meeste kuurders.
        Ik snap dat je niet narcistisch wil zijn,maar ik vind dat jij ook in dat rijtje thuis hoort hoor!

'Aanleg' is een breed begrip uiteraard,maar dan zal je nog goed moeten eten en trainen om er goed uit te gaan zien.
        Als jij aanleg hebt en je structuur mee hebt,maar je traint alleen je borst en armen,ziet het er nog niet uit.
        Uiteraard heb je dan nog steeds baas boven baas.

Als Daniel vanaf het begin goed had gegeten en alle spiergroepen goed had getraind,had hij er beter uit gezien dan veel forumleden die kritiek hebben.Ook zonder anabolen!

Dat was mijn punt maar nu stop ik met Daniel op te hemelen,anders denken jullie straks nog dat daniel een pseudoniem van mij is!

Slotje!
        Last edited by rain; 14-11-2013, 08:57.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

hoe zeker is dat anabolen verhaal dan ik heb hem dat nergens zien zeggen namelijk

Comment

Originally posted by quibus View Post
            hoe zeker is dat anabolen verhaal dan ik heb hem dat nergens zien zeggen namelijk
            Ik heb alle posten van hem gelezen, en heb het hem ook nergens zien zeggen.
            Wel iemand anders die hem verdacht van steroide gebruik, waar protasius op (per ongeluk) doorging.
            Het is een verhaal wat in de lucht is gegooid.
            Ik geloof namelijk ook niet dat hij gebruikt heeft.

Het zou ook geen zin gehad hebben met zijn idee van voeding.

Comment

Ik ben de laatste die kritiek moet geven op iemand zijn voeding maar

IN ORDER TO GET BIG ! YOU GOTTA EAT BIG

Een ferrari rijdt ook niet op frietvet
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

rainman , hoe weet je dat die foto's dan van een paar jaar terug zijn ?
                miss zijn ze wel van vorige week :P

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Ik snap dat je niet narcistisch wil zijn,maar ik vind dat jij ook in dat rijtje thuis hoort hoor!

'Aanleg' is een breed begrip uiteraard,maar dan zal je nog goed moeten eten en trainen om er goed uit te gaan zien.
                  Als jij aanleg hebt en je structuur mee hebt,maar je traint alleen je borst en armen,ziet het er nog niet uit.
                  Uiteraard heb je dan nog steeds baas boven baas.

Als Daniel vanaf het begin goed had gegeten en alle spiergroepen goed had getraind,had hij er beter uit gezien dan veel forumleden die kritiek hebben.Ook zonder anabolen!

Dat was mijn punt maar nu stop ik met Daniel op te hemelen,anders denken jullie straks nog dat daniel een pseudoniem van mij is!

Slotje!
                  De aanleg voor massa heb ik absoluut niet! Daniel heeft wel de aanleg voor massa zo te zien, maar hij heeft weer een nogal aparte structuur.

De forumleden die ik noemde hebben beide. Het is niet de bedoeling, maar wanneer ik foto's van kurende leden zie vergelijk ik die bijna altijd automatisch met hen en dan valt het meestal tegen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Nee die zijn niet van kort geleden hoor, je kunt duidelijk zien dat hij daar veel buffer is en betere buikspieren heeft.
                    Heel lullig voor hem hebben de momenten van overtraining hem geen goed gedaan.

En ergens snap ik die kerel ook wel, dat hij een beetje dwars is.
                    Hij heeft er veel beter uitgezien, maar toen trainde hij als een achterlijke met een klote voeding waardoor hij overtraind is geraakt.
                    Erna mag hij en kan hij niet meer voluit trainen, wat ook wel weer wat depri maakt als je weet en gezien hebt dat je beter kunt.
                    Nu kan hij en mag hij niet meer zo trainen als ervoor, dus word hij een beetje dwars van goede voeding. Daar hij ook zelf weet dat dit alleen niet alles helpt. En dat hij ook wat fermer zou moeten trainen.
                    Al deze zaken bij elkaar, daarvan zou ook ik n beetje dwars en depri worden.

Laten we wel zijn, hij is geen beginner meer dus hij weet ook best wel dat hij n stuk flinker had kunnen zijn als hij vanaf het begin alles op n rijtje had gezet. Aan de aanleg ligt het zeker niet!
                    Heel jammer allemaal.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      De aanleg voor massa heb ik absoluut niet! Daniel heeft wel de aanleg voor massa zo te zien, maar hij heeft weer een nogal aparte structuur.

De forumleden die ik noemde hebben beide. Het is niet de bedoeling, maar wanneer ik foto's van kurende leden zie vergelijk ik die bijna altijd automatisch met hen en dan valt het meestal tegen.
                      Ik vind dat je jezelf dan tekort doet,want 'aanleg'heeft niet altijd met massa(en gewicht) te maken voor mij persoonlijk,maar zeker ook met verhoudingen.Meer estetisch verantwoord.

Ik weet niet of jullie Mark Rot van DBB ook volgen,maar die heeft in mijn ogen een perfect lichaam.
                      Maar als hij hier zijn stats neer zou zetten,zou iedereen zeggen dat hij meer moet eten en veel te licht is.
                      172 cm en 65 kg.
                      Buiten dat Mark heel gedisciplineerd eet en traint,heeft hij zeer zeker aanleg.
                      Aanleg is dus een ruim begrip dus,maar Daniel heeft wel aangetoond dat hij redelijk groot kan worden.,zelfs met overtraining en verkeerd eten.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Mark Rot
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dat ie zo'n rare kop trekt snap ik niet helemaal maar vooruit.
                          Flink wat massa erop zitten en goed droog, ben zelf bijna 65 kilo en ben 1,72 meter hahaha maar zie er verre van uit dan dit.

Comment

• Die ziet er heel goed uit hoor. Toppie!

Comment

• Nog 1 dan,de discussie over 'aanleg'was voor mij gewoon een reden om eindelijk deze foto,s te kunnen postenMirin!!ps geheel naturel,shakies weet ik niet zeker.
                              Last edited by rain; 16-11-2013, 14:43.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Rainman doet aan sm, lekker bezig man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X