Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind van niet.

Als ik de fotos zie van een paar jaar geleden,heeft hij zeker veel aanleg.
    Toen trainde hij pas een paar jaar.

Het is soms een beetje kortzichtig om te kijken naar hoe lang iemand traint.
    Je zal nooit dezelfde progressie blijven maken als de eerste jaren.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Klopt,het lijkt allemaal vaak te ongeloofwaardig.
      Vooral de reacties en discussies.

Maar.....de verhoudingen van daniel zijn echt niet zo slecht als de meesten hier zeggen.
      Ok,zijn verhouding boven rug/onder rug klopt niet en zijn houding is niet super,maar daar kan je aan werken.
      Als hij vanaf nu wel "volgens de regels"zou trainen en vooral eten,lacht hij binnen een jaar iedereen hier uit.

Maar Daniel,post eens een filmpje met de krant van die dag erbij,dan is iedereen overtuigd!
      1.78m, 77,5kg, dus de superlatieven mogen nog even uitblijven. Dit maakt het trouwens wel extra ongeloofwaardig gezien de foto's of er moeten dus idd sateprikkers onder staan. Maar dan is de balans dus sowieso behoorlijk zoek.

Comment

Waarom denk je dat hij nog steeds geen foto's van zijn benen geplaatst heeft?
        misschien denkt ie wel: "ik hoef me niet te bewijzen voor jullie".

Ach ik zou zeggen laat hem verder. Komt ie af en toe nog even terug met een paar random filmpjes over hoe hij traint en vervolgens kritiek krijgt op zn uitvoering en zegt jaa maar ik train al zo lang dus ik weet hoe het moet.

Of een topic over hoe hij eet, en vervolgens kritiek krijgt dat hij te weinig eet. Ja maar ik eet toch gezond.

Gewoon laten rusten.

Comment

Ik ga hier geen pro-Sodaar/Daniel betoog houden,maar ik denk dat een groot gedeelte van de leden hier niet dit fysiek hebben na een paar jaar trainen.(no-homo).En dat met zijn(beroerde) trainingsmethoden en eetschema,s......daarom zei ik dat als hij wel volgens de regels gaat eten en trainen,hij iedereen uitlacht.
          Last edited by rain; 13-11-2013, 19:33.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

@rainman hij juiced toch? Dus hoe ga je dan vergelijken met anderen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              @rainman hij juiced toch? Dus hoe ga je dan vergelijken met anderen.
              Mmm,ok,dat wist ik niet.
              Ik las het wel ergens dat het werd gesuggereerd ,maar kon het niet terugvinden.
              Nu snap ik wel waarom hij zoveel massa is kwijtgeraakt met zijn "voedingsschema"en kuren.

Dat verandert de zaak inderdaad,maar ik vind nog steeds dat er potentie genoeg is.
              Het is niet zo dramatisch als veel zeggen.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

dat is jouw mening over het gebeuren rainman
                ik denk er heel anders over maar dat heb ik al eens laten merken

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                  Ja dat is goed te merken. Ik vraag me wel af wanneer jij een goede post gaat neerzetten wat inhoud heeft over de sport zelf.

Niet lullig bedoelt maar de posts die ik van jou zie zijn of belachelijk uitgedrukt of hebben geen ruk te maken met het onderwerp en speel je op de man.
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                    Mijn mening is geen feit pieterburen.

Maar de meesten die hier anderen afbranden,posten zelf geen foto,s
                    Oh ja,nu we het daar toch over hebben,waar blijven jouw foto,s eigenlijk?
                    Je zou toch foto,s uploaden?

Ik ben benieuwd.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                      Maargoed, nogmaals: Ik kan niet te snel met gewicht omhoog dus ik zou dat heel rustig moeten opbouwen. (ook al kan ik het wel, maar wil geen terugval krijgen)
                      Je bent meerdere keren overtraind geweest, toch? Waarvan denk je zelf dat het komt?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                        Ik weet het wel zeker als ik jou geposte shit na lees.
                        Did laugh/10

Comment

Trouwens nogmaals wat is dat de laatste tijd, ieder dom of nieuw lid is een troll sinds ons troll topic.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Trouwens nogmaals wat is dat de laatste tijd, ieder dom of nieuw lid is een troll sinds ons troll topic.
                            Girlsscene payback wellicht
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Slotje??
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Slotje??
                                Goede topics zijn als sigaren. Die trap je niet uit maar laat je langzaam doven
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X