Kip kruiden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kip kruiden?

Hoi allemaal
    Vind kip zonder iets van kruiden erdoor vrij smakeloos en het begint me een beetje de keel uit te hangen..heeft er iemand misschien tips over wat voor soort kruiden de kip wat lekkerder kunnen maken?..geen sausjes of marinades bedoel ik dan he? Thnx!
    You! Out Of The Gene Pool - Now!

kip tikka kruiden van silvo
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

hier hebben we van "verstegen" kip kruiden, pikante kik kruiden en cajun kruiden. en moet zeggen ze zijn alle 3 over de kip
      I live to end the game

Comment

Stukje ananas of sinaasappel erbij is ook erg leker. Of schil een appeltje.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sambal is ook lekker op kip, vooral sambal oelek van Koningsvogel. Zitten ook geen ingredienten in die je niet zou mogen hebben i.v.m. een dieet. En pepers zijn erg gezond

Comment

ik pak altyd n pakje kip tandori en dat vermeng ik met conimex wokolie (2 eetlepels) en je hebt lekkere kip

Comment

Ik eet geen kip, maar kalkoen dus kan je helaas niet helpen

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (RexM @ Mei. 23 2005,14:31)]Sambal is ook lekker op kip, vooral sambal oelek van Koningsvogel. Zitten ook geen ingredienten in die je niet zou mogen hebben i.v.m. een dieet. En pepers zijn erg gezond  
                Sambal werkt thermogeen dus juist in de cut ideaal!
                Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

het geeft ook een lichte verhoging va nde stofwisseling..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Jul. 15 2005,16:37)]het geeft ook een lichte verhoging va nde stofwisseling..

Grtz..
                    Dat is dus thermogeen  

Wil je echt een keer lekkere kip het enige wat je hoeft te doen is 1 kilo kipfilet, 1 pot sambal oelek, 1 zakje Silvo Kip Tikka.

Pak een grote kom schud hierin het zakje Silvo leeg voeg vervolgens wat water toe tot het net niet papperig is en net niet vloeibaar voeg 1 eetlepel sambal toe voor milde kip en 2 eetlepels voor hete kip geen eetlepels met een kop erop!!!

Pak de snijplank en pak 1 filet ( mijn filet's zijn of 200gr per stuk of 150gr per stuk )
                    Nu heeft de filet 2 kanten 1 volledig gesloten kant en een gedeelte waar nog 2 stukjes filet aanzitten, maar niet open kunt klappen!
                    Leg de filet met deze flappen omhoog en pak een flexibel en lange vleesmes.
                    Maak een oppervlakkige snee in het midden van de filet en draai het mes zodat je hem kunt fileren en dat kleine flapje nu echt een flap word! Doe dit ook met de andere kant snijd al het zichtbare vet weg ( smaakt toch niet )
                    Doe een plastic zakje om je hand ( doe het voor de gein niet en je hebt een rammadan hand )
                    Pak de grote lap vlees en trek hem door de marinade doe deze in een plastic zakje en in de koelkast maak je meerdere klaar en komt het niet allemaal op in het zakje en dan in de vriezer!
                    Ik haal over het algemeen een grootverbruikers verpakking an de makro en koop voor bijna een maand!

Eet ze

Comment

Uhh nee thermogeen wil zeggen dat het je lichaamstemp. verhoogt....
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

grtz..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Jul. 15 2005,18:22)]Uhh nee thermogeen wil zeggen dat het je lichaamstemp. verhoogt....
                          En wat doet de een verhoogde lichaamstemperatuur juustem je verbranding verhogen!

My 2 cents

Comment

Lekker langs elkaar lullen dames..

Is dus eigenlijk gewoon clen..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gewoon vaak van eiwitbron wisselen en je raakt er niet aan verveeld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X