idd mij iets te veel van het goeie
-SHAKE POST- [post hier je shake/snack recepten]
Collapse
X
-
Frozen Acid Kicker
Vries de volgende vruchten in:
2 manderijntjes in partjes
1 rode grapefruit in partjes
1 limoen in partjes
1 citroen in partjes
(pitten er zo mogenlijjk uit halen)
verder de volgende ingredieenten toevoegen in een blender die ook ijsblokjes kan hakken (400 Watt of meer):
250 ml magere yoghurt of kwark
half zakje vanillesuiker of 2-4 eetlepels zoetstof als je dat liever hebt
2-4 scheppen Sinaasappel of vanille Wheypoeder
1 klein kopje sinaasappelsap
Alles in de blender doen en goed hakken totdat je een slushpuppy dikte bereikt hebt. Je kunt hem eventueel nog dikker en romiger maken door er een banaan aan toe te voegen.
Deze shake bevat aardig wat calorieeen (veel fruitsuikers), en je moet hem dus als maalrijdvervanger beschouwen!
Proost!Last edited by de sterkste ophaler; 11-09-2007, 05:14.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Sinds ik heb uitgevonden dat wij thuis ook een blender hebben, ben ik ook lekker aan het shaken! Heb er hier al een paar van uitgeprobeerd (zonder de whey dan) en vooral de Chocolade-Noten blast beviel mij zeer! Zelf maak ik vaak een fruitshake met optimel, maar ben de laatste tijd ook wel benieuwd naar eiwit-shakes zonder whey. Iemand tips hoe je makkelijk en vooral smakelijk eieren door je shake gooit?
@ophaler: ziet er lekker uit, ga binnenkort even limoen en grapefruit kopen om hem te testen!Live your days like they are your last
Comment
-
Moet je proberen posse! Tevens een enorm goede vezelbron en leverancier van vitamine C. Wat betreft je vraag over smakelijk eieren toevoegen aan een shake...ik weet het niet. VErmoed dat de meeste mensen rauwe eieren in een shake gooien. Maar of dat nou smakelijk (of verstandig) is??Geniet, en drink met maten!
Comment
-
De doe-het-zelf lauwe eiwit-shake zonder whey :
Benodigheden:
3 a 4 eieren
400 ml melk
2 eetlepels kwark
1 banaan
Blender
Bereiding:
Bak de eieren in een pan, prik de dooiers door en gooi die zoveel mogelijk weg. Snij het ei in stukjes en gooi het in de blender. Snij je banaan in stukjes en ook in de blender. Pak een pak melk, doe er lekker veel melk bij en 2 eetlepels kwark en: eiwit-shake!
Ik dacht echt dat het verschrikkelijk ranzig zou worden, maar ik vond hem boven verwachting lekker! Voortaan laat ik hem dan nog wel even in de koelkast afkoelen want hij was half warm...
Off-topic: ik dronk dit trouwens na m'n training met 0.5l gatorade (terwijl ik het maakte dronk ik m'n gatorade), goede post-workout ''maaltijd''?Live your days like they are your last
Comment
-
Originally posted by Posse View PostDe doe-het-zelf lauwe eiwit-shake zonder whey :
Benodigheden:
3 a 4 eieren
400 ml melk
2 eetlepels kwark
1 banaan
Blender
Bereiding:
Bak de eieren in een pan, prik de dooiers door en gooi die zoveel mogelijk weg. Snij het ei in stukjes en gooi het in de blender. Snij je banaan in stukjes en ook in de blender. Pak een pak melk, doe er lekker veel melk bij en 2 eetlepels kwark en: eiwit-shake!
Ik dacht echt dat het verschrikkelijk ranzig zou worden, maar ik vond hem boven verwachting lekker! Voortaan laat ik hem dan nog wel even in de koelkast afkoelen want hij was half warm...
Off-topic: ik dronk dit trouwens na m'n training met 0.5l gatorade (terwijl ik het maakte dronk ik m'n gatorade), goede post-workout ''maaltijd''?
Waarom de eieren bakken dan ik zie daar het nut niet van in!!!!!
Gewoon rauw splitsen en dan erdoorheen knallen man... Waarom zo moeilijk?
grtz.Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Tja waarom zo moeilijk, het leek me niet echt lekker en goed voor me. Maar na gisteravond ff allemaal shake-topics te hebben doorgespit ga ik voortaan ook gewoon rauwe eitjes erin doen
Maar met óf zonder eigeel?
Ga nu ff fruit/kwark shake maken
grtzLive your days like they are your last
Comment
-
lekker zacht
Nieuwe snelle simpele shake:
Perfect voor het slapen gaan:
150 gram magere kwark
200 gram magere melk
3 scheppen wheyproteine vanille/frambozen of aardbeien
2 theelepeltjes honing
alles samen goed blenden en dan opdrinken en naar bed...man wat zul je lekker slapen!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Postveel mensen zijn bang om ziek te worden van rauwe eieren. Je KUNT er een salmonellainfectie van krijgen..maar ja, je KUNT ook doodgereden worden in het verkeer. Maar toch blijven we autootje rijden. Proost.
Heel veel koks gebruiken opgeklopte eiwitten in gerechten die weten wel waar ze mee bezig zijn!!!
grtz.Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Die snelle shake van je ziet er wel goed uit, maar waarom pak je zoveel weiproteine net voor het slapen gaan? Je kunt toch beter die wei vervangen door een caseine variant, omdat je nu niet heel veel heel trage eiwitten hebt?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ja ik vergat erbij te zeggen dat ik s'avonds laat train en na het trainen pak ik deze shake en dan ga ik slapen. De whey eiwitten zijn snel en wil ik hebben voor het herstel van de training, de honing om de glycogeenreserves weer snel aan te vullen en de kwark en melkeiwitten zijn langzaam voor de nacht. Sorry dat ik dat er niet ff bij gezegd hebt, maar voor mensen die laat op de avond trainen is deze shake echt een aanrader!
NB: overigens ben ik een echte honingvoorstander omdat onderzoek aantoont dat honing vol met antioxidanten zit en het verouderingsproces van de huid vertraagd!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Crezi's Milkshake
Voor niet snel gebruik (dus de tijd er voor hebben!)
- Vanilleijs
- El Picu Cocos (Niet te veel)
- Melk
Ik zal straks ff precies erbij schrijven hoeveel en hoe je het precies moet bereiden.
Dit maakte mijn moeder dit jaar met de feestdagen en het smaakte als een Milkshake van een echte snackbar (MCdonalds ofzo) ik weet alleen niet of er suiker bij zit.
Want het is met ijs en daar zit meestal al suiker in.(Maar je zal toch ook wel ijs met zoetstoffen hebben)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-