weight gainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dymatize schijnt een enorm goeie weightgainer te hebben. Ikzelf gebruikte altijd de weightgainers van MDY (maar goed, ik gebruik ook atijd MDY).
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ga denk voor de mammoth2500 net weer veel goede resultaten gelezen,

heb het zo ingedachte elke ochtend shake =De samenstelling (3scheppen : 690kcal ; 9,75g vet ; 114g Kh ; 37,5g eiwit)

topic kan closed worden heb de info en zal verdere vragen in daarvoor bestemde sectie

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ga je toch gewoon naar de wc tijdens de les en eet je ze daar op, of denk ik nou te simpel, ik ging bijna elke les op school naar de wc.
        Hoewel het idee leuk is, is het bij ons niet standaard om met tas of lunchtrommel naar het toilet te gaan. Wellicht dat dat vroeger anders was .
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

broodje in plastic zakje. in je trui met zakken of even in je kontzak

Comment

Op zo'n moment is het dan jammer dat ik voor de eerste pauze altijd een liter magere melk pak.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Nee ik had gewoon een kluisje.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Nee ik had gewoon een kluisje.
                Ah. Die heb ik ook een ja. Dat ik daar niet op ben gekomen. Ga het denk ik eens toepassen. Bedankt voor de tip.

sigpic

Comment

Gewoon bakjes met afgemeten porties in je rugzak doene n dan uitladen in je kluisje! Dat werkt goed!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X