Ik heb 2 kilo vitargo carboloader aangeschaft. Na het zien van een videoclip over de oplosbaarheid leek me dat wel wat. Maar ik heb er spijt van het is zo slecht oplosbaar zelf als het uit de blender komt zit er dikke klonten in, dat in tegenstelling van het videoclipje. Doe ik wat verkeerd of ?????
weer over vitargo
Collapse
X
-
Ik gebruik al jaren Vitargo Carbo, maar heb nog nooit problemen met de oplosbaarheid ondervonden en ik doe het in een shakebeker.
Wel dien je je aan de opgegeven hoeveelheid te houden en daarna eerst met een beetje water op te lossen om vervolgens aan te vullen tot 500 ml water en dan lost het perfect op.
Grts.
-
Originally posted by Castaway View PostIk gebruik al jaren Vitargo Carbo, maar heb nog nooit problemen met de oplosbaarheid ondervonden en ik doe het in een shakebeker.
Wel dien je je aan de opgegeven hoeveelheid te houden en daarna eerst met een beetje water op te lossen om vervolgens aan te vullen tot 500 ml water en dan lost het perfect op.
Grts.
ik gebruik vitagrow van inshape.. lost prima op
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk heb 2 kilo vitargo carboloader aangeschaft. Na het zien van een videoclip over de oplosbaarheid leek me dat wel wat. Maar ik heb er spijt van het is zo slecht oplosbaar zelf als het uit de blender komt zit er dikke klonten in, dat in tegenstelling van het videoclipje. Doe ik wat verkeerd of ?????
Aardappel zetmeel wordt gebruikt in de lijm- en papierindustrie.
Het lost zeer slecht op kan je nagaan, hoe het moet oplossen in je maag.
Producten die wel goed oplossen bevatten andere zetmelen, o.a maltodextrine, fructose en dextrose.
Comment
-
Anders moet je het even gefaseerd toevoegen. Eerst 10gr. Deksel erop, schudden tot opgelost, water erbij weer 10 gr erbij, schudden etc. Wellicht dat dat wel goed werkt, hoewel het wat omslachtig is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAnders moet je het even gefaseerd toevoegen. Eerst 10gr. Deksel erop, schudden tot opgelost, water erbij weer 10 gr erbij, schudden etc. Wellicht dat dat wel goed werkt, hoewel het wat omslachtig is.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment