weer over vitargo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weer over vitargo

Ik heb 2 kilo vitargo carboloader aangeschaft. Na het zien van een videoclip over de oplosbaarheid leek me dat wel wat. Maar ik heb er spijt van het is zo slecht oplosbaar zelf als het uit de blender komt zit er dikke klonten in, dat in tegenstelling van het videoclipje. Doe ik wat verkeerd of ?????
    een gladde aal blijft altijd glad.

Ik gebruik al jaren Vitargo Carbo, maar heb nog nooit problemen met de oplosbaarheid ondervonden en ik doe het in een shakebeker.

Wel dien je je aan de opgegeven hoeveelheid te houden en daarna eerst met een beetje water op te lossen om vervolgens aan te vullen tot 500 ml water en dan lost het perfect op.

Grts.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
      Ik gebruik al jaren Vitargo Carbo, maar heb nog nooit problemen met de oplosbaarheid ondervonden en ik doe het in een shakebeker.

Wel dien je je aan de opgegeven hoeveelheid te houden en daarna eerst met een beetje water op te lossen om vervolgens aan te vullen tot 500 ml water en dan lost het perfect op.

Grts.
      mee eens..

ik gebruik vitagrow van inshape.. lost prima op

Comment

Originally posted by kees View Post
        Ik heb 2 kilo vitargo carboloader aangeschaft. Na het zien van een videoclip over de oplosbaarheid leek me dat wel wat. Maar ik heb er spijt van het is zo slecht oplosbaar zelf als het uit de blender komt zit er dikke klonten in, dat in tegenstelling van het videoclipje. Doe ik wat verkeerd of ?????
        Meer water gebruiken, het product wordt gemaakt van aardappel zetmeel.
        Aardappel zetmeel wordt gebruikt in de lijm- en papierindustrie.
        Het lost zeer slecht op kan je nagaan, hoe het moet oplossen in je maag.

Producten die wel goed oplossen bevatten andere zetmelen, o.a maltodextrine, fructose en dextrose.

Comment

Ik doe eerst een beetje water in de shaker en dan mixen dan wat meer water erbij , maar ik hou er een grote klont in.

Comment

Anders moet je het even gefaseerd toevoegen. Eerst 10gr. Deksel erop, schudden tot opgelost, water erbij weer 10 gr erbij, schudden etc. Wellicht dat dat wel goed werkt, hoewel het wat omslachtig is.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Anders moet je het even gefaseerd toevoegen. Eerst 10gr. Deksel erop, schudden tot opgelost, water erbij weer 10 gr erbij, schudden etc. Wellicht dat dat wel goed werkt, hoewel het wat omslachtig is.
              Aardappel zetmeel lost het beste op in warm water, alléén als het water is afgekoeld ligt dit zetmeel op weer terug op de bodem.

Comment

Ja dat ga ik proberen met wat lauw water en gefaseerd. lijkt me een goede tip.

Comment

Ik heb ook vitargo gebruik (merk BMS) en dat loste uitstekend op. Gewoon in een shakebeker en het was bijna instant opgelost.

Ik gebruikte wel veel water omdat ik het tijdens de training nam.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
                    Ik heb ook vitargo gebruik (merk BMS) en dat loste uitstekend op. Gewoon in een shakebeker en het was bijna instant opgelost.

Ik gebruikte wel veel water omdat ik het tijdens de training nam.
                    Koolhydraten tijdens de training?

Comment

De vitargo heb ik met warm water gemengd en dat lost goed op.

THX

Comment

Originally posted by kees View Post
                        De vitargo heb ik met warm water gemengd en dat lost goed op.

THX
                        Het was een niet onderbouwend advies
                        Maar de ervaring met dit soort producten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X