Crea en prijsverschillen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crea en prijsverschillen.

ik heb 2 maanden geleden een pot creatine gekocht(monohydraat) het heeft me niet bijzonder veel geholpen,Kan het zijn dat ik een ander soort creatine moet gebruiken.Ik zie een pot van cell mass die is ongeveer 30 Eurie duurder als die ik nu heb , is deze dan ook perse beter?

Je zou nog 1 of 2 verschillende creatines kunnen proberen. Als die ook niet werken geef het maar op. Je behoort dan tot de groep non-responders waarbij creatine niet aanslaat.

Comment

Als je echt niets merkte van de mono terwijl je wel netjes hebt geladen etc. betwijfel ik of je met een andere creatine wel resultaat zult boeken. Ben zelf een non-responder zoals Falstyr het mooi omschrijft, en hoewel het jammer is kun je anders misschien beter kijken naar een No product.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Roelie-DPA View Post
        ik heb 2 maanden geleden een pot creatine gekocht(monohydraat) het heeft me niet bijzonder veel geholpen,Kan het zijn dat ik een ander soort creatine moet gebruiken.Ik zie een pot van cell mass die is ongeveer 30 Eurie duurder als die ik nu heb , is deze dan ook perse beter?

Voor mij echt onwerkelijk dat non responders bestaan. Ik ben geloof ik de grootste RE-sponder die er bestaat. Ik werd in 10 dagen 7 kilo (90kg naar 97kg) zwaarder en ging met bankdrukken +/- 30 kilo vooruit.
        Eet je veel vlees in het dagelijks leven? Misschien zit je al aan je max creatine niveau in je spieren..

Ander vraagje, als je creatine gebruikt, heb je dan ook meer last van spierkrampen?
        Nog een vraag. Het heeft je niet bijzonder geholpen. In welke rep range train je je oefeningen? Boven de 12 herhalingen heeft creatine al een stuk minder toegevoegde waarde namelijk...

Jaap
        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
          Voor mij echt onwerkelijk dat non responders bestaan. Ik ben geloof ik de grootste RE-sponder die er bestaat. Ik werd in 10 dagen 7 kilo (90kg naar 97kg) zwaarder en ging met bankdrukken +/- 30 kilo vooruit.
          Eet je veel vlees in het dagelijks leven? Misschien zit je al aan je max creatine niveau in je spieren..

Ander vraagje, als je creatine gebruikt, heb je dan ook meer last van spierkrampen?
          Nog een vraag. Het heeft je niet bijzonder geholpen. In welke rep range train je je oefeningen? Boven de 12 herhalingen heeft creatine al een stuk minder toegevoegde waarde namelijk...

Jaap
          En dat was pure spiermassa??

Comment

Originally posted by quibus View Post
            En dat was pure spiermassa??
            Wat heet spiermassa als de spieren voor +/- 95% (?) uit water bestaan.
            Zodra je stopt met creatine neemt je celvolume en dus ook je spiervolume weer af tot je creatine concentratie in je spieren weer op het oude niveau is aanbeland. De progressie die je in de tussentijd boekt behoud je wel grotendeels. Het gewicht dat je daarna kwijtraakt is grotendeels weer water.
            Ik ben zelf ook meer voor een always-on inname schema, gewoon niet teveel creatine 2 à 3 gram per dag, genoeg om de creatine die je op een dag verliest weer aan te vullen. Geen onnodige belasting van de nieren door veel teveel in te nemen en toch op een hoog creatine concentratie niveau te blijven.
            De aanbevelingen waarbij je eerst een paar dagen 20 of soms wel 40 gram per dag moet innemen slaan wat mij betreft helemaal nergens op. Je plast het grootste deel (via de nieren) uit en je gooit je geld weg

Jaap
            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X