creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog steeds geen creatine gevonden die aanslaat dus. Wel balen dat het bij jou niet aanslaat. Op de futloze dagen gebruik ik af en toe no explode, dit werkt bij mij wel aardig alleen bij jou ook niet las ik.

Ik ben al een beetje rond aan het kijken maar ga pas creatine gebruiken als ik een jaar aan het trainen ben. Misschien ga ik in de zomer wel weer voor 2 a 3 maanden bij cardo trainen. Kunnen we misschien een keer samen trainen. Ook al pak ik waarschijnlijk wat minder gewicht dan jij.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
      Nog steeds geen creatine gevonden die aanslaat dus. Wel balen dat het bij jou niet aanslaat. Op de futloze dagen gebruik ik af en toe no explode, dit werkt bij mij wel aardig alleen bij jou ook niet las ik.

Ik ben al een beetje rond aan het kijken maar ga pas creatine gebruiken als ik een jaar aan het trainen ben. Misschien ga ik in de zomer wel weer voor 2 a 3 maanden bij cardo trainen. Kunnen we misschien een keer samen trainen. Ook al pak ik waarschijnlijk wat minder gewicht dan jij.
      Op dit moment ben ik qua gewichten een mietje hoor. Hoop daar met Rippetoe wat verandering in te brengen.
      En in de zomer samen trainen klinkt niet slecht. Laat maar weten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X