Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mr Tattoo zou je wellicht wat meer over Green Bulge qua ervaring kunnen melden? Heb hier een pot staan om te gaan proberen binnenkort en ben benieuwd.
Ik heb een beter pomp dan vorig jaar toen ik het niet gebruikte. Ook voelen de spieren voller aan. Daarnaast train ik intensiever en lijk ik het langer vol te houden........
Klinkt als alle andere creatines dus. We zullen wel zien. Maar alles wat beweerd een extra pomp te geven...heb ik nog nooit ervaren. Maar goed als je laag in KH zit krijg je het ook veel minder snel natuurlijk.
Klinkt als alle andere creatines dus. We zullen wel zien. Maar alles wat beweerd een extra pomp te geven...heb ik nog nooit ervaren. Maar goed als je laag in KH zit krijg je het ook veel minder snel natuurlijk.
Nou vandaag begonnen met mijn periode van 6 weken creatine voor de eerste keer. Weet niet of het aan 1 keer creatinegebruik ligt of in het kopje zit maar voelde me tijdens de training echt sterker en drukte 10 kilo meer met bankdrukken.. Maar wat is het een goor spul zeg, neem het met water en het is echt even verstand op nul en afslikken. Maar goed, als ik ervan groei heb ik het er wel voor over!
Nou vandaag begonnen met mijn periode van 6 weken creatine voor de eerste keer. Weet niet of het aan 1 keer creatinegebruik ligt of in het kopje zit maar voelde me tijdens de training echt sterker en drukte 10 kilo meer met bankdrukken.. Maar wat is het een goor spul zeg, neem het met water en het is echt even verstand op nul en afslikken. Maar goed, als ik ervan groei heb ik het er wel voor over!
Dat lijkt me geen creatine monohydraat, dat is namelijk smaakloos. Hoe heet het product?
Jaap
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
creatine moet je met een vruchtendrank oplossen, anders lost de creatine niet op.
creatine is idd smaakloos maar wel zuur
ik neem het met vruchtensap, dan merk je gewoon niks van de smaak.
ben het nu drie weken aan het nemen. ik merkte na een week dat ik te licht aant trainen was. ben dus zwaarder kunnen gaan trainen op korte termijn. spierpijn of stijfheid is ook snel over, en vaak niet echt last van. zelfs niet wanneer ik op max train. soms denk ik dan van, heb ik wel goed getraind, maar als ik bezig ben merk ik dat ik vaak niet zwaarder kan. dus ja, zal wel goed zijn zo zeker?!!
ik zal eens op ergogenics zoeken of ik een creatine onderzoekje kan vinden..want ik vrees dat mensen op een placebo net zo"hard" gaan (de meeste dan) Ik ben niet echt overtuigd nog
sjakkaaa!! inderdd gewoon beginnen! je groeit er ook een stuk sneller door!! athans ik wel!!! Bij mij werkt creatine ethyl ester het best!! tevens minder bijwerkingen
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment