creatine, hoe ga jij erop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Creatinezelf werkte niet voor mij

Ben green bulge gaan gebruiken icm arginine en dat werkt wel voor mij........
    Leven, meervoud van lef!

Comment

Mr Tattoo zou je wellicht wat meer over Green Bulge qua ervaring kunnen melden? Heb hier een pot staan om te gaan proberen binnenkort en ben benieuwd.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Mr Tattoo zou je wellicht wat meer over Green Bulge qua ervaring kunnen melden? Heb hier een pot staan om te gaan proberen binnenkort en ben benieuwd.
        Ik heb een beter pomp dan vorig jaar toen ik het niet gebruikte. Ook voelen de spieren voller aan. Daarnaast train ik intensiever en lijk ik het langer vol te houden........

Succes ermee
        Leven, meervoud van lef!

Comment

Klinkt als alle andere creatines dus. We zullen wel zien. Maar alles wat beweerd een extra pomp te geven...heb ik nog nooit ervaren. Maar goed als je laag in KH zit krijg je het ook veel minder snel natuurlijk.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Klinkt als alle andere creatines dus. We zullen wel zien. Maar alles wat beweerd een extra pomp te geven...heb ik nog nooit ervaren. Maar goed als je laag in KH zit krijg je het ook veel minder snel natuurlijk.
            Het is het roberen waard........succes
            Leven, meervoud van lef!

Comment

Nou vandaag begonnen met mijn periode van 6 weken creatine voor de eerste keer. Weet niet of het aan 1 keer creatinegebruik ligt of in het kopje zit maar voelde me tijdens de training echt sterker en drukte 10 kilo meer met bankdrukken.. Maar wat is het een goor spul zeg, neem het met water en het is echt even verstand op nul en afslikken. Maar goed, als ik ervan groei heb ik het er wel voor over!

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                Nou vandaag begonnen met mijn periode van 6 weken creatine voor de eerste keer. Weet niet of het aan 1 keer creatinegebruik ligt of in het kopje zit maar voelde me tijdens de training echt sterker en drukte 10 kilo meer met bankdrukken.. Maar wat is het een goor spul zeg, neem het met water en het is echt even verstand op nul en afslikken. Maar goed, als ik ervan groei heb ik het er wel voor over!
                Dat lijkt me geen creatine monohydraat, dat is namelijk smaakloos. Hoe heet het product?

Jaap
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                  creatine moet je met een vruchtendrank oplossen, anders lost de creatine niet op.
                  creatine is idd smaakloos maar wel zuur
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                    creatine moet je met een vruchtendrank oplossen, anders lost de creatine niet op.
                    creatine is idd smaakloos maar wel zuur
                    Zuur is een smaak he. Creatine mono is smakeloos, esthers zijn zuur meen ik.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

met water lost het ook gewoon op hoor...

En inderdaad monohydraat hoor totaal smaakloos te zijn.. een esther is wel zuur van smaak.

Comment

Klopt, heb toch een Creatine esther gepakt. Deze heb ik genomen:
                        Stacker C - NVE Stacker
                        En of zuur een smaak is..

Comment

ik neem het met vruchtensap, dan merk je gewoon niks van de smaak.

ben het nu drie weken aan het nemen. ik merkte na een week dat ik te licht aant trainen was. ben dus zwaarder kunnen gaan trainen op korte termijn. spierpijn of stijfheid is ook snel over, en vaak niet echt last van. zelfs niet wanneer ik op max train. soms denk ik dan van, heb ik wel goed getraind, maar als ik bezig ben merk ik dat ik vaak niet zwaarder kan. dus ja, zal wel goed zijn zo zeker?!!

is mono hydraat trouwens van maximize

greetz

Comment

ik zal eens op ergogenics zoeken of ik een creatine onderzoekje kan vinden..want ik vrees dat mensen op een placebo net zo"hard" gaan (de meeste dan) Ik ben niet echt overtuigd nog

Comment

sjakkaaa!! inderdd gewoon beginnen! je groeit er ook een stuk sneller door!! athans ik wel!!! Bij mij werkt creatine ethyl ester het best!! tevens minder bijwerkingen

peace
                              Last edited by dannyp; 02-05-2008, 09:38.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X