Havermoutmeel met maltodextrine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermoutmeel met maltodextrine

Lijkt jullie dat een goeie combinatie.

Wanneer wil je dit gebruiken? Malto dextrine is goed geschikt voor na de training, maar havermoutmeel ben ik niet zo zeker van..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Is in wezen het kh element in de weightgainer van XXL Nutrition meen ik. Weet nog dat mr Bodyfood René aanviel, omdat havermoutmeel volgens hem een waardeloze grondstof was.
      Pwo heb ik melk, bij het ontbijt ram ik gewoon flink wat havermout weg. Betwijfel of ik het zou gebruiken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@Harold

Gemalen gepelde haver welke een hittebehandeling heeft ondergaan, geniet de voorkeur van gebruik in verband met de vorming van spint. In het product zijn gluten aanwezig, de geur en de smaak zijn typisch voor het product, vrij van vreemde geuren.

Voedingswaarde per 100 gram;
        Energie 1653 KJ = 395 Kcal
        Eiwit 14 gram, Koolhydraten 68 gram, Vetten 7 gram, Vezels 5 gram.

Maltodextrine wordt gewonnen uit mais en bevat tevens maltotriose en maltose. Is glutenvrij en heeft een vlakke neutrale smaak.

Voedingswaarde per 100 gram;
        Energie 1666 KJ = 398 Kcal
        Eiwitten 0 gram, Koolhydraten 98 gram, Vetten 0 gram.

De genoemde grondstoffen bevatten geen suikers en leveren complexe koolhydraten ( = langzame opname )

Als je 50 gram van elk product mengt met 30 gram Whey, dan heb je de ideale complexe carbo weightgainer zonder suikers....

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Is in wezen het kh element in de weightgainer van XXL Nutrition meen ik. Weet nog dat mr Bodyfood René aanviel, omdat havermoutmeel volgens hem een waardeloze grondstof was.
          Pwo heb ik melk, bij het ontbijt ram ik gewoon flink wat havermout weg. Betwijfel of ik het zou gebruiken.
          havermoutmeel wardeloze grondstof,op wat voor planeet leven wij dan

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
            havermoutmeel wardeloze grondstof,op wat voor planeet leven wij dan
            Arde

Comment

Is een uitstekende combinatie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse