Mijn stack, goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zal dan wel geen rpm innemen totdat vendetta op is dan

Comment

Je hoeft niks aan de kant te leggen hoor nu je het toch eenmaal hebt gekocht. Maar mocht je dit wel willen doen dan zou ik eerder Vendetta aan de kant leggen aangezien je al genoeg shakes neemt voor en na de training.

Ik weet niet of je eerder RPM hebt gebruikt maar het is echt geweldig voor tijdens de trainingen. Je voelt het gewoon, meer agressie, meer energie meer evenwicht.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Je hoeft niks aan de kant te leggen hoor nu je het toch eenmaal hebt gekocht. Maar mocht je dit wel willen doen dan zou ik eerder Vendetta aan de kant leggen aangezien je al genoeg shakes neemt voor en na de training.

Ik weet niet of je eerder RPM hebt gebruikt maar het is echt geweldig voor tijdens de trainingen. Je voelt het gewoon, meer agressie, meer energie meer evenwicht.
        Heb vandaag getraint zonder vendetta en dus rpm gebruikt.
        Was wel raar, na een uur was het alsof mijn zicht hetzelfde was als wanneer ik alcohol op heb(niet teveel natuurlijk). Maar was wel een energieboost, deed eerst cardio voor het trainen en van binnen wou ik als een gek rennen/springen :P.

Comment

waarom doe je niet cardio NA je training?

bij mij is het idd zo. als ik cardio voor me training doe heb ik minder kracht als scheelt het wat kilo's

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            waarom doe je niet cardio NA je training?

bij mij is het idd zo. als ik cardio voor me training doe heb ik minder kracht als scheelt het wat kilo's
            Kun je denk ik niet echt helemaal cardio noemen, ik ren 12 minuten met 1 minuut hardlopen en 1 minuut lopen. (dus om de minuut)
            Gebruik hem eerder als een warming up

Comment

ok dan heb ik niks gezegd

Comment

Ik zal alleen vendetta weglaten... op de rest moet je al voldoende knallen.

Comment

Wel een tip over RPM: Zorg ervoor dat je het op een nuchtere maag neemt want anders is de werking echt heel wat minder. op nuchtere maag neem ik er twee en dan knal ik, wanneer dit niet lukt dan neem ik er vier en zelfs dan nog is de werking minder.

Comment

Sambotta

Raar... ik vreet me altijd vol, dan neem ik RPM en 40 minuten later fiets ik naar de gym en knalle maar!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Sambotta

Raar... ik vreet me altijd vol, dan neem ik RPM en 40 minuten later fiets ik naar de gym en knalle maar!
                      Same here. Denk wel dat een gedeelte dan placebo zal zijn.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja ik vind het ook raar, ik heb ook de indruk dat de werking af neemt wanneer je het al enkele malen gebruikt hebt. Hebben jullie daar echt geen last van? Tis wel schijt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X