Originally posted by Fanatic
View Post
Totale onzin die suplementen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Sodaar View PostZo te zien werkt het onderwerp wel, want heb veel reacties!
Ik blijf bij mijn punt, suplement vind ik onzin, dezelfde hoeveelheid kan je ook uit voeding halen. Ik heb nog nooit die suplementen gebruikt en 't heeft aardig effect. Het is gewoon een kwestie van goed eten, goed rusten en goed trainen.
Het zijn allemaal vehalen die je wordt aangepraat, omdat ze er omzet in willen verdienen. Ik wil niet zeggen dat het niet help, ik zeg alleen dat je alles wat in die shakes zit uit voeding kan halen en dat ik daarom die shakes onzin vind.
Je kan net zo groot worden, zonder dát. En de kans dat je dikker word (vet) is kleiner. Het is zelf wat je wil. Maar met alle respect, ik waardeer de reacties en julie meningen. Ik wil niet overkomen als iemand die 't beter weet, maar in dit geval geef ik mijn gelijk.
Gr. Daniel
Juist niet. Een shake met water is de 'schoonste' proteine bron die er is. Whey is overigens geen sup wat mij betreft maar gewoon. Net als bv kaas of kwark is het eigenlijk gewoon een zuivelproduct dat bij de boer vandaan komt.
Er zijn inderdaad een hoop sups die gewoon onzin zijn. Maar er zijn er toch ook redelijk wat die een behoorlijke toegevoegde waarde hebben zelfs als je voedingsschema al op en top in orde is.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostDat zijn inderdaad standaard supplementen. Vitamine c, omega 3 en whey vind ik persoonlijk nog het beste. Maar je hebt genoeg andere supps die ook gewoon werken maar dat is meer voor de die-hards... RPM, Mass FX, Hyperdrol X2 etc.
Comment
-
Ik werk in de keuken, dus aan mijn dagelijkse voeding kom ik wel. Als je
creatine er nog bij neemt, maakt je lichaam zelf op den duur geen creatine meer aan. Zoveel creatine heeft een mens ook niet nodig, je kan datgene ook bereiken als je het niet gebruikt. Dat de groei wat minder snel gaat, oké, maar dat is een keuze die jezelf maakt. Daarnaast is het niet echt gezond voor je lichaam, want je lichaam heeft het niet nodig, omdat je lichaam precies de hoeveelheid aanmaakt die je nodig hebt. Mij hoef je niet te geloven, maar vraag het dan minst aan je huisarts, die zal je voldoende informeren.
Met vriendelijke groet'
D. Sodaar
Originally posted by sakurakilla View Postok..vraag je naar jou
het lichaam maakt van nature ook zijn eigen creatine..
creatine is ook in voedsel te vinden
WAAROM!!! neemt bijna iedere bodybuilder creatine in
het zeggen dat ze ermee sneller groter willen worden is een foute antwoord
heel makkelijk vraag
je kunt al je eiwitten uit voeding halen dat zeker...
neem aan dat je een normaal leven hebt..en door je grote lichaam heb je voedingstoffen nodig....Neem aan dat iedereen hier werkt en of naar school gaat... als je logies nadenkt..waarom worden shakes geintroduceert denk jij dat men vroeg in de ochtend opstaat om al hun 6 maaltijden klaar te maken voor de heledag
bovendien als je klaar bent met trainen..en je eet duurt het minstens een uur voordat je lichaam begint met verteren..eiwit shakes worden tog wel sneller opgenomen..maar dit wist je tog al?
idd je topic werkt wel voor reactie..maar als je alleen maar reactie wilt kun j e ook een topic openen met als title sodaar wilt aandacht bijvoorbeeld!!
en verder heb ik nog 1 laaste ding toetevoegen
tip:
als zoveel mensen zo tegen je reageren..denk je niet dat er iets niet klopt ^^
Comment
-
Ik vind die opmerkingen die je steeds maakt een beetje raar, kan je daar mee kappen, dat soort reacties accepteer ik niet, Hercules!
Alast bedankt.
Originally posted by Nex- View PostGeen zorgen 2 kilo sinaasappels zou kunnen helpen. En misschien wat zeep daar zit ook vitamine c in, gewoon in de blender.
Comment
-
Vandaar dat jij ook zo gespierd bent, lekkere rakker van me!
Originally posted by erikv View PostSodaar, lieverd, honnepon, lekkere vochtzak van me: je
hebt gelijk.
Probleem is alleen dat zoals jij eet je nooit genoeg binnen krijgt(getuige je voedingsschema)
Ik moet zowa het viervoudige van een normaal persoon eten aan voedingswaarde om aan mijn stoffen te komen, en daar kom jij dus bij lange na niet.
Case closed.
Comment
-
jij bent hier herculess...een natuur talent tog?
9/10 sups zal je huisarts je altijd afraden. ze zijn daar gewoon geen voorstander van punt.
maar dat wilt niet zeggen dat het slecht voor je moet zijn
je lichaam maakt van nature avp aan...een creatine kuurtje van een week of 6 doet echt TOTAAL niks met je lichaam (in negatieve zin)
je lichaam maakt net genoeg creatine aan zeg je tog..maar in eten zit ook creatine..waarom eet je dan? probeer jij eens 5gr creatine uit voeding te halen
Comment
-
Dus waarom zou ik alles uit suplementen gaan halen, als je het ook gewoon uit eten kan halen? Ik hoef die pillen/poeder niet te gebruiken om groot te worden hoor. Dat word ik toch wel. Soms moet je niet altijd voor de makkelijkste weg gaan, maar 't jezelf juist moeilijker maken. Als je toch zo graag superman wilt worden, gebruik dan annebole steroïde. En ten 2de je moet niet alles geloven wat ze zeggen over de suplementen van a tot z.
Gr. Daniel
Originally posted by sakurakilla View Postjij bent hier herculess...een natuur talent tog?
9/10 sups zal je huisarts je altijd afraden. ze zijn daar gewoon geen voorstander van punt.
maar dat wilt niet zeggen dat het slecht voor je moet zijn
je lichaam maakt van nature avp aan...een creatine kuurtje van een week of 6 doet echt TOTAAL niks met je lichaam (in negatieve zin)
je lichaam maakt net genoeg creatine aan zeg je tog..maar in eten zit ook creatine..waarom eet je dan? probeer jij eens 5gr creatine uit voeding te halen
Comment
-
ik moet niet alles geloven wat jij zegt (geloof ook helemaal niks)
weet jij wat er in supplementen zitten do u do de research of zit je nou alleen te zeggen dat ik niet alles moet geloven...
als jij je nou zo verdiepen WAT er in verschillende supplementen zitten zou je een heel eind komen kwa informatie
en nogmaals probeer jij eens 5gr creatine uit je voeding te halen of 6gr vitamine c..just try
als je bodybuild..vraagt je lichaam gewoon meer van je..en niet alles is 1.2.3 uit voeding te halen...een stevig huis is ook gebouwd op stevig materiaal tog?
Comment
-
vreemd genoeg kan ik me ergens vinden in de stellingen van Sodaar. Bijv : als hij elke dag 'genoeg' bijv. biefstuk of haring eet zou zijn voorraad creatine genoeg kúnnen zijn.
Het is niet dat ik het oneens ben met de stelling, het is meer de wijze waarop het gebracht wordt (en dat het niet de eerste keer is).
Voor een volgende keer Sodaar: Neem de gegeven op- en aanmerkingen ter harte wat betreft het voeren en opstellen van discussies, dan wordt er waarschijnlijk ook anders naar jou toe gereageerd.Last edited by erikv; 05-06-2008, 00:33.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Zucht wat een manier van discussies starten "dit is mijn standpunt, zo zit het in mekaar wen er maar vast aan", en wat een manier van discussieren "ik blijf bij mijn standpunt".
Je praat overigens alsof je alles wat je nodig hebt binnen krijgt via normaal voedsel omdat je kok bent ofzo, maar vervolgens hebben veel mensen je eetschema al gezien en dat was nogal bagger dus dan houd je ons en jezelf alleen maar voor de gek.
Volgens mij vind je het gewoon lekker om negatief aandacht te krijgen op de forum aangezien je steeds hetzelfde blijft doen.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment