Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    je hebt wel veel respect voor andere mensen en gezien de tijd dat je hier rondkijkt, nog niet echt recht van spreken. maargoed je hebt wel gelijk
    En wat maakt dat nou weer uit hoelang dattie hier rondkijkt?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Dat maakt heel veel uit.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        En wat maakt dat nou weer uit hoelang dattie hier rondkijkt?
        veel mensen hier amper zijn en meteen beginnen te flamen op anderen?

Comment

Omdat ik me pas heb aangemeldt als member wil niet zeggen dat ik pas rondkijk op dit forum....

Ik ben al 5 jaar rond aan het huppelen op verschillende NL forums. Dus onbekend ben ik niet.

Ik heb wel degelijk respect voor mensen, maar niet voor mensen met zogenaamde "meningen" en erbij zegt "dit is mijn mening", terwijl hij zelf weet dat het vraagt om een nutteloze discussie met mensen die tegen hem keren. Dan ben je gewoon dom.

En daarnaast: Respect moet je verdienen, en hij verdient mijn respect niet. En btw. jij kijkt zelf ook pas rond. Je bent nog hardstikke jong. Dus geen conclusies trekken indien je niks weet.

@ admin, close topic
          Last edited by Darthsoula; 10-06-2008, 17:36.

Comment

Hehe, cru maar waar, ik snap de motivatie achter Sodaar z'n posts ook niet... /sign @ close topic(s)
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Dat maakt heel veel uit.
              veel mensen hier amper zijn en meteen beginnen te flamen op anderen?
              Afhankelijk op wié ze 'flamen' en de reden waarom. Neemt niet weg dat het wat minder had gekund.

@ NEx: jij zat na een paar weken ook mensen af te kraken, niet zeiken jij.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hmm oke, misschien moet ik dan toch eens dan ook op niet trainingsdagen nemen
                creatine is een soort van 'spiegel' in je lijf, iaw alle dagen nemen!

Comment

Ik denk dat de TS niet meer zal reageren dus vandaar een slotje dit gaat erg off topic.

Als er andere wensen zijn hoor ik het wel.
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X