Originally posted by erikv
View Post
Totale onzin die suplementen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by el oso View PostAlleen ben je dan moddervet na 3 maanden. Om het nog maar niet over je cholestrol gehalte te hebben.
Daarnaast stond er bijv. van bijvoorbeeld.
ModdervetAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postin 1 kilo biefstuk zit ongeveer 4gr creatine..... eet dat maar elkedag ^^
Overigens wordt creatine in het lichaam aangemaakt in de lever uit 3 aminozuren die ook via ander eten binnen te krijgen zijn.Last edited by erikv; 05-06-2008, 10:20.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Je vergeet even de laadfase.
@ Sodaar
Huisartsen zijn huisartsen. Als een huisarts ook veel verstand had van sporten, hadden we geen sportartsen. Waarom denk je dat die er toch zijn?
Een sinasappel bevat 69,7mg vitamine C. Voor 1,5 gram vitamine C moet je dus een kleine 22 sinasappels eten. Voor zes gram dus zo'n 86. Laat staan voor negen gram. Zie hier een voorbeeldje dus waar een suplement erg prettig is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostDus waarom zou ik alles uit suplementen gaan halen, als je het ook gewoon uit eten kan halen? Ik hoef die pillen/poeder niet te gebruiken om groot te worden hoor. Dat word ik toch wel. Soms moet je niet altijd voor de makkelijkste weg gaan, maar 't jezelf juist moeilijker maken. Als je toch zo graag superman wilt worden, gebruik dan annebole steroïde. En ten 2de je moet niet alles geloven wat ze zeggen over de suplementen van a tot z.
Gr. Daniel
Met die broodjes bapao zeker als supplementen !!!
Ik wil niet alleen maar negatief zijn echt niet. Maar ik geloof heilig in supps gewoon als BIJVOEDING voor het lichaam. Dus ben eens een keertje niet zo negatief man.
(of jij krijgt echt een superlijf door "slecht" te eten, dan ben je denk ik toch echt de enige hier.)
Comment
-
Ach ik denk dat sodaar een beetje stoer wilt doen, hahaha zulke zogenaamde botte cq stoere reactie's zie ik bij mijn oudste zoon ook., hoort er helemaal bij daarbij verbaas ik mij dat als hij kok is niet echt zijn huiswerk heeft gedaan betreft voedingsleer en wat vele al zeiden hier is dat ie totaal niet onderbouwd een mening geeft over suplementen dus hoe kan sodaar dus zo'n mening geven zonder ervaring mbt suplementen. Ik respecteer zijn mening wel maar tis wat ik al eerder aangaf een beetje kort door de bocht!
Beste sodaar duik nog eens over voeding de boeken in en over waarom er bepaalde suplementen gebruikt worden in de sport.
cool down stoere man, en doe je huiswerk voordat je met vooroordelen komt onder het motto van je zogenaamde mening heheLast edited by FENDER; 05-06-2008, 17:35.Hijs fijn!
Comment
-
tja echt onzin wederom, gister weer creatine gebruikt, heb toch echt weer iets meer lopen drukken dan normaal, of het zit flink tussen mijn oren maar het werkt toch echt. en ik heb een half jaar stil gestaan op 65 kilo en ben nu toch ff met weightgainers naar 68 gesprongen. hang nu weer ff stil maar moet mijn normale voeding wat zien aan te passen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-