Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    vreemd genoeg kan ik me ergens vinden in de stellingen van Sodaar. Bijv : als hij elke dag 'genoeg' bijv. biefstuk of haring eet zou zijn voorraad creatine genoeg kúnnen zijn.

Het is niet dat ik het oneens ben met de stelling, het is meer de wijze waarop het gebracht wordt (en dat het niet de eerste keer is).

Voor een volgende keer Sodaar: Neem de gegeven op- en aanmerkingen ter harte wat betreft het voeren en opstellen van discussies, dan wordt er waarschijnlijk ook anders naar jou toe gereageerd.
    Alleen ben je dan moddervet na 3 maanden. Om het nog maar niet over je cholestrol gehalte te hebben.

Comment

Originally posted by el oso View Post
      Alleen ben je dan moddervet na 3 maanden. Om het nog maar niet over je cholestrol gehalte te hebben.
      Moddervet? Heb ik anders toch ook niet echt last van... hmm..Daarnaast is vis cholesterol verlagend.
      Daarnaast stond er bijv. van bijvoorbeeld.

Moddervet
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

in 1 kilo biefstuk zit ongeveer 4gr creatine..... eet dat maar elkedag ^^

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          Op keto moet da lukken toch? Daarnaast is een hoeveelheid van 4-500 gram niet schrikbarend veel.

Overigens wordt creatine in het lichaam aangemaakt in de lever uit 3 aminozuren die ook via ander eten binnen te krijgen zijn.
          Last edited by erikv; 05-06-2008, 10:20.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Je vergeet even de laadfase.

@ Sodaar
            Huisartsen zijn huisartsen. Als een huisarts ook veel verstand had van sporten, hadden we geen sportartsen. Waarom denk je dat die er toch zijn?
            Een sinasappel bevat 69,7mg vitamine C. Voor 1,5 gram vitamine C moet je dus een kleine 22 sinasappels eten. Voor zes gram dus zo'n 86. Laat staan voor negen gram. Zie hier een voorbeeldje dus waar een suplement erg prettig is.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              Is goed hoor geen probleem als jij het betaald voor me
              Who's the Chef

Comment

wanneer de bodynet bulkmeal ooit komt liefe been kan je helemaal los gaan ^^

Comment

Dat ga ik proberen te onthouden
                  Who's the Chef

Comment

yup ik trakteer

jij betaald het entree en ik betaal het gratis biefstuk...all u can eat oki ^^

Comment

Suplementen die juist dik maken?
                      *Denkt aan versgeperse jus, vol suiker, amper vezels en vitamine, en een vitamine C ding*

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                        Dus waarom zou ik alles uit suplementen gaan halen, als je het ook gewoon uit eten kan halen? Ik hoef die pillen/poeder niet te gebruiken om groot te worden hoor. Dat word ik toch wel. Soms moet je niet altijd voor de makkelijkste weg gaan, maar 't jezelf juist moeilijker maken. Als je toch zo graag superman wilt worden, gebruik dan annebole steroïde. En ten 2de je moet niet alles geloven wat ze zeggen over de suplementen van a tot z.

Gr. Daniel
                        Groot word ik toch?????
                        Met die broodjes bapao zeker als supplementen !!!

Ik wil niet alleen maar negatief zijn echt niet. Maar ik geloof heilig in supps gewoon als BIJVOEDING voor het lichaam. Dus ben eens een keertje niet zo negatief man.

(of jij krijgt echt een superlijf door "slecht" te eten, dan ben je denk ik toch echt de enige hier.)

Comment

Ach ik denk dat sodaar een beetje stoer wilt doen, hahaha zulke zogenaamde botte cq stoere reactie's zie ik bij mijn oudste zoon ook., hoort er helemaal bij daarbij verbaas ik mij dat als hij kok is niet echt zijn huiswerk heeft gedaan betreft voedingsleer en wat vele al zeiden hier is dat ie totaal niet onderbouwd een mening geeft over suplementen dus hoe kan sodaar dus zo'n mening geven zonder ervaring mbt suplementen. Ik respecteer zijn mening wel maar tis wat ik al eerder aangaf een beetje kort door de bocht!

Beste sodaar duik nog eens over voeding de boeken in en over waarom er bepaalde suplementen gebruikt worden in de sport.

cool down stoere man, en doe je huiswerk voordat je met vooroordelen komt onder het motto van je zogenaamde mening hehe
                          Last edited by FENDER; 05-06-2008, 17:35.
                          Hijs fijn!

Comment

Originally posted by FENDER View Post
                            Mee eens!
                            ik ben het eens dat je sups nodig hebt om te een goede body te krijgen,naast het gewoon eten ,zijn sups een perfecte aanvulling dan spreek ik uit eigen ervaring,ik kan niet zonder.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                              Ik mis MDY Liquid Amino Acids in je rijtje en BCAA
                              O nee domme ik! Zomaar vergeten..
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

tja echt onzin wederom, gister weer creatine gebruikt, heb toch echt weer iets meer lopen drukken dan normaal, of het zit flink tussen mijn oren maar het werkt toch echt. en ik heb een half jaar stil gestaan op 65 kilo en ben nu toch ff met weightgainers naar 68 gesprongen. hang nu weer ff stil maar moet mijn normale voeding wat zien aan te passen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X