Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Totale onzin die suplementen.

Ik vind 't echt totale onzin die suplementen, want alles wat in die shakes zit, kan je uit voeding halen. Ten 2de, je kan er ontzettend dik van worden, en dat komt door dat je te veel van alles binnen krijgt. Je lichaam verwerkt toch maar zoveel per uur, waarom dan zoveel nemen? Eet met verstand.

Gr. Daniel

Heb een vraag voordat ik mijn mening geef: luister en overweeg je serieus andere standpunten, of ga je ze alleen af doen als onzin omdat je denkt dat je gelijk hebt?
    In het eerste geval geef ik uiteraard mijn mening, in het tweede geval kun je verbranden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hahahah, General, wat zeg je dat toch prachtig!
      Ennuh, Sodaar, ik vind dat je nogal met de gebiedende wijs praat, althans zo lijkt het haast. Alsof jij de leraar bent en wij de kleine kindjes. Maar goed, kan aan mij liggen.
      Met het standpunt wat je hier inneemt, lijkt het haast alsof je het I.Q. hebt van een kamerplant. Dat je 'dik wordt, en dat komt door dat je te veel van alles binnen krijgt' door shakes. Shakes zijn aanvulling kerel. Oftewel, moet in verhouding zijn met de rest van je voeding.

Comment

Ik ga hier niet op in.

Comment

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Totaal onzin dit topic, komt zo maar uit de blind en raakt kant nog wal.

Volgende keer moet je toch echt iets speciafieker zijn kerel.
            Who's the Chef

Comment

Hij moet eens ophouden met die onzin !!!

Comment

*zucht*
                Ik ben degene met aardig wat geduld, maar begin ook aardig moe te worden van onzin zoals "je lichaam verwerkt toch maar x hoeveelheid per uur". Zelfs het aantal kcal en kh worden niet elk uur in dezelfde hoeveelheden verwerkt, laat staan eiwitten die zogenaamd maar 30gr per uur gebruikt wordt.

Verdiep je er even in maat. Vind het best dat je niet alles weet en ook fouten maakt, maar kom aub niet met een toon aanzetten alsof het de waarheid is wat je verkondigd.

Daarnaast zijn supplementen aanvulling op je voeding. Dus ja je moet zoveel mogelijk uit je voeding halen. MAAR je moet concessies maken tijdens het opstellen van je eetschema. Neem je havermout met zink e.d. of Brinta met andere mineralen en vitaminen aanvullingen. En dan moet je vitaminen uit een potje halen om dat wat je te kort komt aan te vullen. En hetzelfde geldt voor aminozuren uit proteine bronnen of mineralen uit groenten. Variatie is belangrijk, maar dan nog kom je niet aan je dagelijkse benodigdheden...en dan is een pilletje of poedertje een goede aanvulling.

Ben het wel eens dat merendeels van de hedendaagse supplementen troep zijn, maar sommige heb je gewoon nodig.

Comment

Haha wat een figuur ben je toch, vind je dit voor iedere BB soldaar, of alleen amateur nivo, of denk je dat iemand ook wel mr O kan worden zonder sups.

Oh en bedoel je alleen eiwitten of vind je creatine ook onzin??

ps ik ben het verder niet met je eens.

Comment

het heeft degelijk zin.!
                    maar verder ga ik er niet op in
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      *zucht*
                      Ik ben degene met aardig wat geduld, maar begin ook aardig moe te worden van onzin zoals "je lichaam verwerkt toch maar x hoeveelheid per uur". Zelfs het aantal kcal en kh worden niet elk uur in dezelfde hoeveelheden verwerkt, laat staan eiwitten die zogenaamd maar 30gr per uur gebruikt wordt.

Verdiep je er even in maat. Vind het best dat je niet alles weet en ook fouten maakt, maar kom aub niet met een toon aanzetten alsof het de waarheid is wat je verkondigd.

Daarnaast zijn supplementen aanvulling op je voeding. Dus ja je moet zoveel mogelijk uit je voeding halen. MAAR je moet concessies maken tijdens het opstellen van je eetschema. Neem je havermout met zink e.d. of Brinta met andere mineralen en vitaminen aanvullingen. En dan moet je vitaminen uit een potje halen om dat wat je te kort komt aan te vullen. En hetzelfde geldt voor aminozuren uit proteine bronnen of mineralen uit groenten. Variatie is belangrijk, maar dan nog kom je niet aan je dagelijkse benodigdheden...en dan is een pilletje of poedertje een goede aanvulling.

Ben het wel eens dat merendeels van de hedendaagse supplementen troep zijn, maar sommige heb je gewoon nodig.

Mee eens!
                      Hijs fijn!

Comment

Dit is Topic Nr. 2 die Sodaar start zonder enige reden.
                        If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                          Dit is Topic Nr. 2 die Sodaar start zonder enige reden.
                          Nou maak er maar nummer 4 of 5 van

Comment

Sodaar ik ben het helemaal met je eens. Geweldige standpunt! Waarom zou je bijvoorbeeld nog whey bij het ontbijt nemen? Een broodje papau en een pizza voor in de middag bevatten veel meer eiwitten en khoolydraten. Echt een onzin al die supplementen.

Comment

looooooooool
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X