Soja-isolaat of proteine 80 voor het slapen gaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soja-isolaat of proteine 80 voor het slapen gaan?

Er was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)

Geen kwark maar lekker "magere" kwark
    Who's the Chef

Comment

nope ook geen magere kwark. Ten eerste heb ik het gevoel er te weinig uit te halen (is maar een gevoel), ten tweede 'mag' het op het moment niet van Ruud Meijer, ten derde wil ik helemaal geen carbs voor het slapen gaan en al helemaal geen melksuikers.

Comment

casanaat eiwitten?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Er was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)
          Soja

Alpro soya - Waarom is Alpro soya goed voor mij en mijn familie?

Succes:

@sakurakilla
          casanaat eiwitten?
          Bedoelde je soms Calcium Casseïnaat = een melk product
          Maar er wordt om Soya Isolaat gevraagd = een plantaardig product

Comment

Bodyfood is trouwens 1 van de weinigen die het in grotere hoeveelheden levert. Misschien binnenkort mijn 1e bestelling daar...tenminste als ik er uit ben of het pro 80 of soja moet worden voor het slapen gaan.

Comment

Sorry kevf had het verkeerd begrepen
              en ik bedoelde caseine =) but forget it

kijk eens hier
              Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!

7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
              mischien kun je vergelijken

Comment

Ik gebruik zelf een blik tonijn of als ik geen trek heb Ultra Peptide 2 (zit alleen teveel vet in eigenlijk) voor het slapen gaan.

Ga ook over op een alternatief als mijn UP2 op is. Het is wel erg lekker!

Kwark vind ik echt RANZIG!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  Sorry kevf had het verkeerd begrepen
                  en ik bedoelde caseine =) but forget it

kijk eens hier
                  Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!

7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
                  misschien kun je vergelijken
                  En soy protein zijn niet goed voor de bodybulder ,heeft een aromatiseren effect

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                    En soy protein zijn niet goed voor de bodybulder ,heeft een aromatiseren effect
                    Aromatiserend effect, bedoel je soms de bonensmaak ja die proef je, het wordt namelijk gemaakt van de sojaboon. Wist je dat er al een Soya Isolaat instant eiwit bestaat....

Comment

In grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
                      Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        In grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
                        Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan.
                        Hij kiest niet voor een melkeiwit, maar voor een plantaardig eiwit.
                        Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                          Hij kiest niet voor een melkeiwit, maar voor een plantaardig eiwit.
                          Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet
                          Had toch echt de indruk dat pro80 ook melkeiwitten bevatte.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Soort eiwitten maken me niet uit heren. Het moet alleen een shake worden (persé) en ik wil weten wat het meeste voor me gaat doen

ben nu nog weinig verder

Had idd al gelezen dat dat aromatiseren verder zwaar overtrokken is.

Comment

als het voor het slapen is dan zou ik precies hoe mr Ix zegt voor een caseine shakeje gaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X