Er was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)
Soja-isolaat of proteine 80 voor het slapen gaan?
Collapse
X
-
nope ook geen magere kwark. Ten eerste heb ik het gevoel er te weinig uit te halen (is maar een gevoel), ten tweede 'mag' het op het moment niet van Ruud Meijer, ten derde wil ik helemaal geen carbs voor het slapen gaan en al helemaal geen melksuikers.
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostEr was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)
Alpro soya - Waarom is Alpro soya goed voor mij en mijn familie?
Succes:
@sakurakilla
casanaat eiwitten?
Bedoelde je soms Calcium Casseïnaat = een melk product
Maar er wordt om Soya Isolaat gevraagd = een plantaardig product
Comment
-
Sorry kevf had het verkeerd begrepen
en ik bedoelde caseine =) but forget it
kijk eens hier
Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!
7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
mischien kun je vergelijken
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostSorry kevf had het verkeerd begrepen
en ik bedoelde caseine =) but forget it
kijk eens hier
Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!
7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
misschien kun je vergelijken
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostEn soy protein zijn niet goed voor de bodybulder ,heeft een aromatiseren effect
Comment
-
In grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIn grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan.
Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostHij kiest niet voor een melkeiwit, maar voor een plantaardig eiwit.
Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment