Er was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)
Soja-isolaat of proteine 80 voor het slapen gaan?
Collapse
X
-
nope ook geen magere kwark. Ten eerste heb ik het gevoel er te weinig uit te halen (is maar een gevoel), ten tweede 'mag' het op het moment niet van Ruud Meijer, ten derde wil ik helemaal geen carbs voor het slapen gaan en al helemaal geen melksuikers.
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostEr was onlangs nogal wat te doen rondom soja-eiwitten, maar ik weet niet meer wat en ik moet weer nieuwe voor het slapen-eiwitten bestellen. (en nee ik neem geen kwark)
Alpro soya - Waarom is Alpro soya goed voor mij en mijn familie?
Succes:
@sakurakilla
casanaat eiwitten?
Bedoelde je soms Calcium Casseïnaat = een melk product
Maar er wordt om Soya Isolaat gevraagd = een plantaardig product
Comment
-
Sorry kevf had het verkeerd begrepen
en ik bedoelde caseine =) but forget it
kijk eens hier
Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!
7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
mischien kun je vergelijken
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostSorry kevf had het verkeerd begrepen
en ik bedoelde caseine =) but forget it
kijk eens hier
Bodybuilding.com - Soy Protein Information and Product Listing! Soy Protein FAQ!
7/10 producten kun je ook hier in nl krijgen en goedkoop ook
misschien kun je vergelijken
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostEn soy protein zijn niet goed voor de bodybulder ,heeft een aromatiseren effect
Comment
-
In grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIn grote hoeveelheden kan het oestrogene bijwerkingen krijgen, in bescheiden mate kan het juist oestrogeen blokkeren van de receptoren.
Zou dan gaan voor micellar caseïne of gewoon zalm (of een andere vis) voor het slapengaan.
Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostHij kiest niet voor een melkeiwit, maar voor een plantaardig eiwit.
Ik denk dat druifje hard wegloopt, als hij voor het slapen gaan vis eet"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment