Biergist

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lambi View Post
    @Nex, heb ook een tijdje vit. B-complex ingenomen(Beviplex), maar de biologische waarde van chemische vitaminen zijn veel lager dan van een natuurlijke bron zoals biergist, vandaar mijn keuze.
    Vandaar dat je jezelf hier tegenspreekt. Biergist heeft een hogere biologische waarde volgens jou, dus je overdoseert die nog eens extra zwaar ten opzichte van de chemische.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ GeneralIx, concentratie vit. B / tab. biergist kun je niet vergelijken met die van een tab. Beviplex.

Comment

Ook dan spreek je jezelf tegen, dan zou die Beviplex aslnog een hogere dosering hebben dan de biergist. Pak dan mooi die Beviplex.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

@GeneralIx, concentratie ligt bij Beviplex hoger, maar hoeveel je lichaam ervan opneemt hangt af van de biologische waarde.

Comment

Laat maar hangen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Laat maar hangen.
              Inderdaad, is wel zo handig. Laat hem anders gewoon 75 capsules biergist blijven nemen... is zijn keuze.

Comment

Wat een gezever in mijn topic...laat iedereen het aub voor zichzelf uitmaken hoeveel ze innemen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Dit is pas een discussieforum.
                  getting back in shape...

Comment

ik ging echt strijk
                    er staat 16 tabs op dus neem ik er 75 want er zijn er toch ook die iets meer eiwitten nemen dan normaal

Comment

hallo allemaal,
                      ik ben 16 en begin ook te denken aan biergist .
                      een vriend van me is het beginnen nemen en na paar weken is hij een paar kilo aan spiermassa bijgekomen, zijn conditie is beter , hij is altyd heel opgewekt enzo.

kan biergist daar egt voor zorgen?
                      voor meer fitheid , meer stabiliteit van lichaam , meer spierkweek , meer energie en is het ook voordellig voor mensen zoals my met nogal zwakke gewrichten?(ik groei namelijk nogal snel waardoor er natuurlijk de bijkomende gewrichtsproblemen zijn)

en zijn er ook nadelen verbonden aan biergist ?

en hoeveel biergist pilletjes neem ik dan best in ?

als het kan helpen : ik ben 1 meter 85 61,2 KG en 16

Comment

Originally posted by smokeyjoe View Post
                        Biergist: is een natuurlijke bron van vitaminen uit het b-complex en rijk aan hoogwaardige eiwitten. Het heeft een positieve invloed op de energiebalans, is van belang voor de stofwisseling en is bloedzuiverend. Biergist is aan te bevelen bij lusteloze gevoelens en ter bevordering van het concentratie vermogen. Ook is het zeer geschikt voor de inwendige huid verzorging en bij dof haar.

Bron: biergist verpakking.
                        je kan er idd iets beter door gaan voelen. zoals staat in de beschrijving hierboven.
                        ik zelf neem er 2 bij elke maaltijd.
                        nadelen, zover ik weet niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X