Originally posted by steentje
View Post
Gezocht: smakelijke eiwitshake
Collapse
X
-
Originally posted by cybersul View PostHaha, ik heb gehoort dat je van Soja eiwitten vrouwelijke hormoon of zo krijgt :P klopt het ? haha
Zijn zeker voordelen aan soja verbonden, zelfde geldt voor whey.
Whey vs. Soy -- You've Been Tricked
Soy Protein vs Whey ProteinLast edited by steentje; 26-09-2008, 19:18.
Comment
-
Vergeet ook niet dat al die Oosterse volksstammen allemaal een minipikkie hebben. Maar om serieus op het onderwerp terug te komen: houd je inname beperkt, en het zal je geen kwaad doen of zelfs helpen. Meen dat T-Nation 1 cup aanhield als maximum. Ga je meer soja consumeren krijg je het omgekeerde effect en wel al die fijne oestrogenen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Originally posted by steentje View PostKun je kopen bij G&W GezondheidsWinkel, zie de link voor filialen. Heb nog geen andere soja gezien met een hoger percentage eiwit of die lager is in kcal. Kan een paar Eurootjes meer zijn, IIG ergens tussen de 20 en 25 Euro voor 2 kilo.
Gezond & Wel
http://forum.bodynet.nl/supplementen...laat-90-a.html
Bevat nagenoeg géén oestrogenen....
Comment
-
Had ik niet gezien Fanatic, zeker een scherpe prijs. Wel paar procent minder eiwit dan die van Naproz. 20 kg is ook wel een hele bult zeg. Als het nou coke was kon ik mooi Tony Montana spelen, just kidding.
En nagenoeg geen oestrogeen. Is de hoeveelheid daïdzeïne, glyciteïne en genisteïne niet zo'n beetje gelijk voor ieder soja isolaat? Hoeveel zit er in die van jou?
Comment
-
Originally posted by steentje View PostHad ik niet gezien Fanatic, zeker een scherpe prijs. Wel paar procent minder eiwit dan die van Naproz. 20 kg is ook wel een hele bult zeg. Als het nou coke was kon ik mooi Tony Montana spelen, just kidding.
En nagenoeg geen oestrogeen. Is de hoeveelheid daïdzeïne, glyciteïne en genisteïne niet zo'n beetje gelijk voor ieder soja isolaat? Hoeveel zit er in die van jou?
Vele producenten declareren op droge stof dan komt het eiwitgehalte hoger uit. Is volksverlakkerij immers je koopt een product waar ook gewoon 3 á 5% vocht in zit.
Omtrent die andere moeilijke woorden, dat moet ik bij Bodyfood navragen.
Zal ik gelijk even vragen, of het ook per 10 kilo kan worden geleverd voor dezelfde prijs á € 7.50 per kilo....
Comment
-
Aardbei was inderdaad zoet. Maatschepje zit er wel in, maar zit altijd onderaan. Gewoon porren met een lepel tot je wat voelt, en dan graven. Als wilt mag je anders een origineel syntha6 schepje komen halen, heb er genoeg."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAardbei was inderdaad zoet. Maatschepje zit er wel in, maar zit altijd onderaan. Gewoon porren met een lepel tot je wat voelt, en dan graven. Als wilt mag je anders een origineel syntha6 schepje komen halen, heb er genoeg.
Maarja.. geef niets !!
vind ze opzich allemaal wel lekker.. except de naturel.. maar die moet je dan ook aanmengen met iets anders,...De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Wel apart dat overal staat "voor afvallen"..
Wat is er anders aan deze shake dan andere dat je er van af zou vallen?.. ik wil niet eens afvallen hehe.. Ook raar; ze hebben het over 1-2 maatschappen pér shake.. is dat niet eenbeetje veel van het goede? Vind met 1 maatschep + 400 ml melk al mierzoet, laat staan als je er 2 bij gooit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
19 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: