Gezocht: smakelijke eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by steentje View Post
    Naproz Nutri Force 95% Soja Protein, 2 kilo voor 20 Euro. Smaak moet je van houden, dus lijkt me niet geschikt voor zoetekauwen.
    Haha, ik heb gehoort dat je van Soja eiwitten vrouwelijke hormoon of zo krijgt :P klopt het ? haha
    Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
      Haha, ik heb gehoort dat je van Soja eiwitten vrouwelijke hormoon of zo krijgt :P klopt het ? haha
      Is een gerucht/verwaarloosbaar. Vergeet ook niet dat hele volksstammen buiten ons westers wereldje plenty soja eten. Met isoflavonen preparaten is het misschien een ander verhaal, maar ja dat is dan ook iets heel anders dan waar we het hier over hebben.

Zijn zeker voordelen aan soja verbonden, zelfde geldt voor whey.

Whey vs. Soy -- You've Been Tricked
      Soy Protein vs Whey Protein
      Last edited by steentje; 26-09-2008, 19:18.

Comment

Vergeet ook niet dat al die Oosterse volksstammen allemaal een minipikkie hebben. Maar om serieus op het onderwerp terug te komen: houd je inname beperkt, en het zal je geen kwaad doen of zelfs helpen. Meen dat T-Nation 1 cup aanhield als maximum. Ga je meer soja consumeren krijg je het omgekeerde effect en wel al die fijne oestrogenen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Vergeet ook niet dat al die Oosterse volksstammen allemaal een minipikkie hebben.
          Heb je ze allemaal gezien dan?

Ik combineer het liefst met whey, maar die is FF op nu. Vind de hoge dosering glutamine in soja wel OK.

Comment

Kun je kopen bij G&W GezondheidsWinkel, zie de link voor filialen. Heb nog geen andere soja gezien met een hoger percentage eiwit of die lager is in kcal. Kan een paar Eurootjes meer zijn, IIG ergens tussen de 20 en 25 Euro voor 2 kilo.

Gezond & Wel
            Kijk hier eens naar: € 7.50 per kilo.

http://forum.bodynet.nl/supplementen...laat-90-a.html

Bevat nagenoeg géén oestrogenen....

Comment

Had ik niet gezien Fanatic, zeker een scherpe prijs. Wel paar procent minder eiwit dan die van Naproz. 20 kg is ook wel een hele bult zeg. Als het nou coke was kon ik mooi Tony Montana spelen, just kidding.

En nagenoeg geen oestrogeen. Is de hoeveelheid daïdzeïne, glyciteïne en genisteïne niet zo'n beetje gelijk voor ieder soja isolaat? Hoeveel zit er in die van jou?

Comment

Had ik niet gezien Fanatic, zeker een scherpe prijs. Wel paar procent minder eiwit dan die van Naproz. 20 kg is ook wel een hele bult zeg. Als het nou coke was kon ik mooi Tony Montana spelen, just kidding.

En nagenoeg geen oestrogeen. Is de hoeveelheid daïdzeïne, glyciteïne en genisteïne niet zo'n beetje gelijk voor ieder soja isolaat? Hoeveel zit er in die van jou?
                Nee het is geen coke immers het is te geel en te rul....

Vele producenten declareren op droge stof dan komt het eiwitgehalte hoger uit. Is volksverlakkerij immers je koopt een product waar ook gewoon 3 á 5% vocht in zit.

Omtrent die andere moeilijke woorden, dat moet ik bij Bodyfood navragen.

Zal ik gelijk even vragen, of het ook per 10 kilo kan worden geleverd voor dezelfde prijs á € 7.50 per kilo....

Comment

probeer een pot syntha 6 @ bodylab
                  ben benieuwd na de goddelijke smaak ...
                  Last edited by little; 29-09-2008, 10:25.

Comment

Originally posted by little View Post
                    probeer een pot syntha 6 @ bodylab
                    ben benieuwd na de goddelijke smaak ...
                    Ik heb er ook 2 besteld

Comment

En nagenoeg geen oestrogeen. Is de hoeveelheid daïdzeïne, glyciteïne en genisteïne niet zo\'n beetje gelijk voor ieder soja isolaat? Hoeveel zit er in die van jou?
                      Zit er niet in....

Comment

zo die aardbei is me toch een portie zoet
                        maar iig wel goed te zuipen en lost goed op!!
                        alleen niet helemaal duidelijk hoeveel je er nou in moet flikkeren.. doe nu 400 ml melk met 40 gram syntha 6. geen maatschepje gespot.

Comment

Aardbei was inderdaad zoet. Maatschepje zit er wel in, maar zit altijd onderaan. Gewoon porren met een lepel tot je wat voelt, en dan graven. Als wilt mag je anders een origineel syntha6 schepje komen halen, heb er genoeg.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Aardbei was inderdaad zoet. Maatschepje zit er wel in, maar zit altijd onderaan. Gewoon porren met een lepel tot je wat voelt, en dan graven. Als wilt mag je anders een origineel syntha6 schepje komen halen, heb er genoeg.
                            Lol kwam ik ook pas achter toen de pot bijna leeg was.. en ik elke keer ong. afwegen.. kom ik dat schepje tegen op de bodem

Maarja.. geef niets !!

vind ze opzich allemaal wel lekker.. except de naturel.. maar die moet je dan ook aanmengen met iets anders,...
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

zowaar heb ik het schepje gevonden
                              thx voor de tip hehehe

Comment

Wel apart dat overal staat "voor afvallen"..
                                Wat is er anders aan deze shake dan andere dat je er van af zou vallen?.. ik wil niet eens afvallen hehe.. Ook raar; ze hebben het over 1-2 maatschappen pér shake.. is dat niet eenbeetje veel van het goede? Vind met 1 maatschep + 400 ml melk al mierzoet, laat staan als je er 2 bij gooit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X