Ik gebruik zelf geen whey, maar ik krijg de indruk dat werkelijk iedereen het neemt. Is het een must om te groeien?
Gezocht: smakelijke eiwitshake
Collapse
X
-
Originally posted by jake22 View PostIk gebruik zelf geen whey, maar ik krijg de indruk dat werkelijk iedereen het neemt. Is het een must om te groeien?
Het is geen must. Het is gewoon een supplement om sneller aan je eiwitten te komen. Whey is enkel goed voor het opstaan, je kan het ook voor en na het trainen nemen... maar naar mijn mening een aardige must bij het ontbijt.
Whey en groeien? Je vergeet dat whey gewone eiwitten zijn... van eiwitten zul je groeien als je goed gebruik maakt van een goed overheerst trainingsschema. Whey is dus niet perse noodzakelijk nee, gewone voeding staat op nummer 1.
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostWhey is een vlug eiwit. Ik neem het net na trainen om spieren te "voeden"
Ik kom wel redelijk aan mijn eiwitten op een dag, dus zou dit wel iets toevoegen en geen weggegooid geld zijn?Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by Presonic View Post\
Het is geen must. Het is gewoon een supplement om sneller aan je eiwitten te komen. Whey is enkel goed voor het opstaan, je kan het ook voor en na het trainen nemen... maar naar mijn mening een aardige must bij het ontbijt.
Whey en groeien? Je vergeet dat whey gewone eiwitten zijn... van eiwitten zul je groeien als je goed gebruik maakt van een goed overheerst trainingsschema. Whey is dus niet perse noodzakelijk nee, gewone voeding staat op nummer 1."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Aangezien de Syntha-6 aanrading het goed deed qua smakelijke eiwit-shake... vraag ik hier meteen na een smakelijke weight-gain shake.. roept u maar .. of zal de bsn smaak overal ongeveer hetzelfde zijn om voor BodyLab.nl is de meest voordelige WEBSHOP voor sportvoeding en afslankproducten. Beste kwaliteit! Mega goedkoop!! Bodylab assortiment; BSN, BBeX, Axis labs, universal, NVE, en meer..; te gaan
Comment
-
Lekkerst is gewoon Dorian Yates (ja ben er echt fan van, als ik het geld had nam ik geen andere gainer)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Las dat "Mammoth" een goede gainer was Mammoth - Bardolino
leuke prijs ook.. maar de smaak das toch altijd beetje gokken (of constant monsters aanvragen).
Comment
-
Originally posted by gymfreak4life View PostIdd, super goede whey shakes van optimum nutrition. Echte aanraders!
Persoonlijk vind ik de smaak beter van de RAW IRON, maar het grootste pluspunt is toch het verschil in prijs t.o.v. ON.
Zo kun je 4kg RAW IRON Whey krijgen voor 69,95 en geen verzendkosten binnen Nederland en tot 31/12/08 een gratis pot RAW IRON Creatine erbij!SportFood.nl voor sportvoedingLast edited by Sportfood; 20-12-2008, 11:34.www.sportfood.nl
Comment
-
Heb zelf nu eentje van de tuinen. Zonder toevoegingen is hij eigenlijk helemaal niet lekker Maar was nogal vrij goedkoop, 45 euro voor 2,6 kg (promo). Maar met een banaan en beetje kaneel en eventueel rietsuiker smaakt hij best goed!
Nu drink ik regelmatig ook wel een shake op de fitness en qua smaak zijn die héél goed! Elite whey van Dynamitze, vooral de chocolade, banaan en toffee
Persoonlijk vindt ik ook dat wanneer een shake met koude melk gemaakt is lekkerder is dan eentje met 'warmere' melk...
Comment
-
Originally posted by Crew44 View PostPersoonlijk vind ik de High 90 protein van Gerner Sports erg lekker, ook met water. Hij is leverbaar in een 12-tal smaken waarvan ik de meesta al geproefd heb. Per 100 gram bevat hij echter maar 70 gram eiwit en 372 kcal.
70 gram per 100 gram duidt op Whey Concentraat only en geen Isolaat. Waarschijnlijk zit er ook een behoorlijk vetgehalte in.
Veel Wheys zijn sterk achteruit gegaan het afgelopen jaar. Dat komt omdat de prijs voor de grondstoffen enorm gestegen is dus veel fabrikanten hebben hun samenstelling aangepast in het nadeel om hun product toch nog voor een redelijk bedrag te kunnen verkopen.
Tip: reken altijd uit hoeveel eiwit de poeder per 100 gram bevat. Zo kun je Wheys goed met elkaar vergelijken.www.sportfood.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment