Gezocht: smakelijke eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik gebruik zelf geen whey, maar ik krijg de indruk dat werkelijk iedereen het neemt. Is het een must om te groeien?
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by jake22 View Post
      Ik gebruik zelf geen whey, maar ik krijg de indruk dat werkelijk iedereen het neemt. Is het een must om te groeien?
      \

Het is geen must. Het is gewoon een supplement om sneller aan je eiwitten te komen. Whey is enkel goed voor het opstaan, je kan het ook voor en na het trainen nemen... maar naar mijn mening een aardige must bij het ontbijt.

Whey en groeien? Je vergeet dat whey gewone eiwitten zijn... van eiwitten zul je groeien als je goed gebruik maakt van een goed overheerst trainingsschema. Whey is dus niet perse noodzakelijk nee, gewone voeding staat op nummer 1.

Comment

Whey is een vlug eiwit. Ik neem het net na trainen om spieren te "voeden"
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Whey is een vlug eiwit. Ik neem het net na trainen om spieren te "voeden"
          Ik neem nu zelf voor, maar ook na training creatine. Kan je gewoon EN creatine EN whey nemen?

Ik kom wel redelijk aan mijn eiwitten op een dag, dus zou dit wel iets toevoegen en geen weggegooid geld zijn?
          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by Presonic View Post
            \

Het is geen must. Het is gewoon een supplement om sneller aan je eiwitten te komen. Whey is enkel goed voor het opstaan, je kan het ook voor en na het trainen nemen... maar naar mijn mening een aardige must bij het ontbijt.

Whey en groeien? Je vergeet dat whey gewone eiwitten zijn... van eiwitten zul je groeien als je goed gebruik maakt van een goed overheerst trainingsschema. Whey is dus niet perse noodzakelijk nee, gewone voeding staat op nummer 1.
            Goede reactie.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus als je maar 1x per dag een whey shake neemt kan je hem beter in de ochtend nemen ipv na de training

Comment

Aangezien de Syntha-6 aanrading het goed deed qua smakelijke eiwit-shake... vraag ik hier meteen na een smakelijke weight-gain shake.. roept u maar .. of zal de bsn smaak overal ongeveer hetzelfde zijn om voor BodyLab.nl is de meest voordelige WEBSHOP voor sportvoeding en afslankproducten. Beste kwaliteit! Mega goedkoop!! Bodylab assortiment; BSN, BBeX, Axis labs, universal, NVE, en meer..; te gaan

Comment

Lekkerst is gewoon Dorian Yates (ja ben er echt fan van, als ik het geld had nam ik geen andere gainer).
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Las dat "Mammoth" een goede gainer was Mammoth - Bardolino
                    leuke prijs ook.. maar de smaak das toch altijd beetje gokken (of constant monsters aanvragen).

Comment

• Idd, super goede whey shakes van optimum nutrition. Echte aanraders!

Comment

• Originally posted by gymfreak4life View Post
                        Idd, super goede whey shakes van optimum nutrition. Echte aanraders!
                        RAW IRON heeft nu een Whey poeder op de markt gebracht met dezelfde specs als Optimum Nutrition, o.a. 84gram eiwit per 100 gram. Ook het gehalte gebruikte Whey Isolaat is hetzelfde (56%).
                        Persoonlijk vind ik de smaak beter van de RAW IRON, maar het grootste pluspunt is toch het verschil in prijs t.o.v. ON.
                        Zo kun je 4kg RAW IRON Whey krijgen voor 69,95 en geen verzendkosten binnen Nederland en tot 31/12/08 een gratis pot RAW IRON Creatine erbij!SportFood.nl voor sportvoeding
                        Last edited by Sportfood; 20-12-2008, 11:34.
                        www.sportfood.nl

Comment

• Heb zelf nu eentje van de tuinen. Zonder toevoegingen is hij eigenlijk helemaal niet lekker Maar was nogal vrij goedkoop, 45 euro voor 2,6 kg (promo). Maar met een banaan en beetje kaneel en eventueel rietsuiker smaakt hij best goed!

Nu drink ik regelmatig ook wel een shake op de fitness en qua smaak zijn die héél goed! Elite whey van Dynamitze, vooral de chocolade, banaan en toffee
                          Persoonlijk vindt ik ook dat wanneer een shake met koude melk gemaakt is lekkerder is dan eentje met 'warmere' melk...

Comment

• Persoonlijk vind ik de High 90 protein van Gerner Sports erg lekker, ook met water. Hij is leverbaar in een 12-tal smaken waarvan ik de meesta al geproefd heb. Per 100 gram bevat hij echter maar 70 gram eiwit en 372 kcal.

Comment

• Originally posted by Crew44 View Post
                              Persoonlijk vind ik de High 90 protein van Gerner Sports erg lekker, ook met water. Hij is leverbaar in een 12-tal smaken waarvan ik de meesta al geproefd heb. Per 100 gram bevat hij echter maar 70 gram eiwit en 372 kcal.
                              Dit is het probleem met veel Wheys tegenwoordig.
                              70 gram per 100 gram duidt op Whey Concentraat only en geen Isolaat. Waarschijnlijk zit er ook een behoorlijk vetgehalte in.
                              Veel Wheys zijn sterk achteruit gegaan het afgelopen jaar. Dat komt omdat de prijs voor de grondstoffen enorm gestegen is dus veel fabrikanten hebben hun samenstelling aangepast in het nadeel om hun product toch nog voor een redelijk bedrag te kunnen verkopen.
                              Tip: reken altijd uit hoeveel eiwit de poeder per 100 gram bevat. Zo kun je Wheys goed met elkaar vergelijken.
                              www.sportfood.nl

Comment

• Gold standart van ON is neutraal van smaak, gaat gemakkelijk binnen en doet zijn werk! Aanrader!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X