Een tijd terug hadden in een bepaalde topic een aantal mensen het over eiwitshake die zo lekker was dat je moest uitkijken dat je hem niet steeds als tussendoortje nam. Ik kan die topic echter niet vinden dus bij deze... welke eiwitten zijn het?? Ben door die kilo's whey van Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs. heen, dus ga weer nieuwe pot halen. Die van Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs. is namelijk niet echt dat je zegt van "lekker"... Dus ik zoek lekkere whey wel eentje van kwaliteit (goede samenstelling). Mocht hier al een topic over zijn, sluit 'm dan maar . En ik weet het smaken verschillen.
Gezocht: smakelijke eiwitshake
Collapse
X
-
BE FITSHOP online
BE FITSHOP online
De eerste hebben ze bij mij op de sportschool is is lekker.
Nummer 2 heb ik zelf en vind ik nog lekkerder
(moet je wel van banaan houden)
Comment
-
Originally posted by Ricardo24 View PostBE FITSHOP online
BE FITSHOP online
De eerste hebben ze bij mij op de sportschool is is lekker.
Nummer 2 heb ik zelf en vind ik nog lekkerder
(moet je wel van banaan houden)
Nr: 1 bevat.
Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75
Hoeveelheid per dosering
Caloriën 117
Caloriën uit vetten 17
Vet 1.9 g
Koolhydraten 4.1 g
Eiwit 21 g
Per 100 gram poeder bevat dit slechts 65 gram ewit.
Hoe lager het eiwitgehalte hoe lekkerder een eiwit smaakt.
Nr: 2
Nutritive Value:..../ 20 gr.
Energy...75,4 Kcal.
Protein...14,9 gr.
Carbohydrates...1,8 gr.
Fat...0,9 gr.
5 x 14.9 gram = 75 gram eiwit per 100 gram poeder.
Als je eiwitten gebruikt om dat ze zo lekker smaken, dan zijn deze twee eiwitten een goede vervanger voor de Mc Donalds shakes.
Als je eiwitten gebruikt voor opbouw en herstel van je spieren, dan zijn er betere producten te koop. Kies voor een eiwitproduct vanaf 85 gram eiwitten per 100 gram poeder....
Comment
-
na zeer lange zoektocht en verschillende merken te hebben geprobeerd ben ik bij de volgende proteine gekomen "Optimum
Gold Standard 100% Whey 2,3kg
Best verkochte proteine ter wereld!"
Qua inhoud zeer volledig en qua smaak niet te overtreffen zelfs mijn kinderen van 6 en 8 zijn er gek op (willen altijd eens proeven lol) , lost enorm goed op geen klonters zelfs niet met water,ik wil geen andere meer, voor meer info zie link
Greetz
Sven
Muscletotaal - de grootste, de compleetste, de goedkoopste
Comment
-
Ben een fan van die winkel (muscletotaal), maar niet zozeer van ON. Heb zelf chocolade, maar vind die niet zo schokkend. Het lekkerst vind ik Syntha6. Met gemak. Hij is alleen wel duur voor wat hij biedt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBen een fan van die winkel (muscletotaal), maar niet zozeer van ON. Heb zelf chocolade, maar vind die niet zo schokkend. Het lekkerst vind ik Syntha6. Met gemak. Hij is alleen wel duur voor wat hij biedt.
Comment
-
Originally posted by henk33 View Postdat is wel heel erg goedkoop, waar haal je die?
Gezond & Wel
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: