Gezocht: smakelijke eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even een vraagje. Er worden verschillende shakes afgeraden vanwege het lage eiwitgehalte maar Syntha6 bevat op 100 gr nog geen 53 gram eiwitten !

Samenstelling per shake (44 gr):
    Energie 200 kcal
    Eiwit 23 gr
    Koolhydraten 13 gr
    Vet 6 gr
    Calcium 100 mg
    Phosphorus 100 mg
    Sodium 190 mg
    Potassium 190 mg

Waarom is iedereen dan zo te spreken over deze shake, puur vanwege de smaak?

Comment

Zal ook wel de combinatie van eiwitten zijn?
      Tenmisnte, zoiets denk ik, heb er weinig verstand van.

Comment

Originally posted by little View Post
        Zal ook wel de combinatie van eiwitten zijn?
        Tenmisnte, zoiets denk ik, heb er weinig verstand van.
        Feit blijft dat het zeer weinig eiwitten bevat.

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
          Even een vraagje. Er worden verschillende shakes afgeraden vanwege het lage eiwitgehalte maar Syntha6 bevat op 100 gr nog geen 53 gram eiwitten !

Samenstelling per shake (44 gr):
          Energie 200 kcal
          Eiwit 23 gr
          Koolhydraten 13 gr
          Vet 6 gr
          Calcium 100 mg
          Phosphorus 100 mg
          Sodium 190 mg
          Potassium 190 mg

Waarom is iedereen dan zo te spreken over deze shake, puur vanwege de smaak?
          Hoe hoger het VET- en KOOLHYDRATEN gehalte in een eiwitshake, hoe lekkerder het product wordt.

Het nadeel is dat je het doel voorbij streeft, het gaat tenslotte om de EIWITTEN en niet om het vet- en koolhydraten gehalte. Alles wat je teveel binnenkrijgt en niet verbrand, wordt omgezet in lichaamsvet en dat is niet het doel van het gekochte product. Nog een nadeel is dat het product gauw ranzig zal worden....

Comment

Ja, Syntha6 heeft procentueel gezien maar een erg laag eiwitpercentage. Per shake haal je echter toch netjes 22gram binnen, wat mct vetten en een beetje carbs. Dat alles maakt de shake wat geschikter om op een ander moment dan pwo te nemen, maar als je puur naar de eiwitten gaat kijken is Syntha6 inderdaad zeer kostbaar.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tsja het is gewoon snel tussendoortje.
              Als ik die vorige in de shakebeker flikkerde was het niet te zuipen. Moest altijd in de blender met suiker.. kost allemaal veel tijd. Deze kan wat vaker tussendoor nemen voor wat eiwitten.. dan maar wat minder..

Comment

Als ik die vorige in de shakebeker flikkerde was het niet te zuipen. Moest altijd in de blender met suiker.. kost allemaal veel tijd. Deze kan wat vaker tussendoor nemen voor wat eiwitten.. dan maar wat minder..
                Dan kan je beter een Whey-Weightgainer pakken, altijd goed te zuipen, oplosbaar zonder blender en er zitten ook nog wat eiwitten in.

Vraag eens om een proefmonster bij Body-Food® International noem mijn naam en je ontvangt ze gratis....

Comment

Als het enkel als snel tussendoortje is zal ik eerder gaan voor wat kwark met iets van suikervrije siroop ofzoo .... Heb je ook een smakelijk tussendoortje met eveneveel eiwitten (als je zo'n 225 gr. kwark neemt dan) en ook nog eens minder suiker en scheelt aanzienlijk in de portemonee.

Tweede optie is een actie bij de tuinen afwachten , hebben ze vaak ook shakes van Met-rx zijn ook erg lekker (net een Mc-Donald shake met twee ijsblokjes in de blender erbij) met welliswaar ook wat minder eiwitten (wel meer dan bij Syntha6), heb toen ook en pot gehaald (900 zoveel gram) voor 16 euro.

Comment

Ik heb deze van Power Supplements

Power Supplements

Heb 2 van deze potten met choco en banaan.. ik vind ze allebei goed te drinken!

Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram
                    Energie 1598 kJ/380 kcal
                    Eiwit (proteïne) 90.0 g
                    (o.b.v drooggewicht)
                    Koolhydraten 1.9g
                    Waarvan suikers (lactose) 1.9g
                    Vet 1.7 g

Comment

Als je 1.70 lang bent en je weegt 58 kilo en je vind alles te lang duren.
                      Dan ben je beter af met een Whey-Weightgainer shake, dan met een eiwitshake.

Je bent goedkoper uit en je kunt het meer dan drie keer per dag gebruiken....

2500 gram voor € 29.50 in Banaan, Vanille of Aardbei
                      op basis van complexe en enkelvoudige koolhydraten + whey-eiwit.

Staat niet op de site:
                      5000 gram voor € 39.50 in Banaan, Vanille of Aardbei
                      op basis van enkelvoudige koolhydraten + whey-eiwit.

Excl: Verzendkosten.

Comment

Je zoekt een smakelijke eiwit shake..

Dan moet je zeker ''Bulk Whey -> Vanille'' van MDY kopen!
                        Werk m zelf altijd naar binnen na me zware FreeFight training, en als ik dan s avonds in bed lig, heb ik nog die smaak in me mond en als ik er dan weer aan denk zou ik zo naar me sportschool willen rijden om er nog een te kopen!
                        (daarom heb ik nu zelf een pot bestelt :P)
                        Super heerlijk en Goed!

Comment

Originally posted by MichaelFreeFight View Post
                          Je zoekt een smakelijke eiwit shake..

Dan moet je zeker ''Bulk Whey -> Vanille'' van MDY kopen!
                          Werk m zelf altijd naar binnen na me zware FreeFight training, en als ik dan s avonds in bed lig, heb ik nog die smaak in me mond en als ik er dan weer aan denk zou ik zo naar me sportschool willen rijden om er nog een te kopen!
                          (daarom heb ik nu zelf een pot bestelt :P)
                          Super heerlijk en Goed!
                          Neej bedankt iets te prijzig voor 74,2 gr eiwitten per 100 gr. neem ik liever een isolaat wat beter en goedkoper is

Comment

Originally posted by MichaelFreeFight View Post
                            Super heerlijk en Goed!
                            als het zo goed is , waarom maak je dan een topic aan, om te vragen of het product goed is

mij maakt het niet uit als je er een tpoic voor opent, maar als je het al weet is het een beetje onnodig of niet?
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

OMFG! Syntha-6 is te geil! - DutchBodybuilding.com Forum

Comment

Per 100 gram poeder zit er maar ± 55 gram eiwit in. Dus of je daar nu geil van wordt dat betwijfel ik, of het zou van de ei-eiwitten moeten komen.

Maar per dosering van 44 gram poeder krijg je maar 22 gram eiwitten binnen, 15 gram koolhydraten (waarvan 2 gram suiker en de rest zetmeel) en 6 gram vet.

Weet wel dat het een héél erg duur eiwitje is met een minimale hoeveelheid aan eiwit. Het is eerder een gainer dan een eiwit product.

En als je van romig en vet houd, mix je shake dan met vloeibare slagroom.

Er zijn betere producten op de markt, voor minder geld en betere resultaten....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X