Gezocht: smakelijke eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Per 100 gram poeder zit er maar ± 55 gram eiwit in. Dus of je daar nu geil van wordt dat betwijfel ik, of het zou van de ei-eiwitten moeten komen.

Maar per dosering van 44 gram poeder krijg je maar 22 gram eiwitten binnen, 15 gram koolhydraten (waarvan 2 gram suiker en de rest zetmeel) en 6 gram vet.

Weet wel dat het een héél erg duur eiwitje is met een minimale hoeveelheid aan eiwit. Het is eerder een gainer dan een eiwit product.

En als je van romig en vet houd, mix je shake dan met vloeibare slagroom.

Er zijn betere producten op de markt, voor minder geld en betere resultaten....
    volgensmij is de title van deze topic

GEZOCHT SMAKELIJKE EIWITSHAKE
    en niet
    HOEVEEL GRAM PROTEINE ZIT ER IN EEN SHAKE

als dat wel het geval was..dan had ik die link niet gepost..kan tog wel iets verder nadenken fanaticje =)
    ojah..voordat je me komt aanvallen.. Heb niet verder gekeken in deze topic.. zag de title.. was toevallig op DBB zag het topic dus hier gepost. Mij interreseert het niet of een shake lekker is of niet als de verhouding maar goed is daarom reageerde ik niet eerder =)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      volgensmij is de title van deze topic

GEZOCHT SMAKELIJKE EIWITSHAKE
      en niet
      HOEVEEL GRAM PROTEINE ZIT ER IN EEN SHAKE

als dat wel het geval was..dan had ik die link niet gepost..kan tog wel iets verder nadenken fanaticje =)
      ojah..voordat je me komt aanvallen.. Heb niet verder gekeken in deze topic.. zag de title.. was toevallig op DBB zag het topic dus hier gepost. Mij interreseert het niet of een shake lekker is of niet als de verhouding maar goed is daarom reageerde ik niet eerder =)
      Met andere woorden je neemt alles klakkeloos over en je verdiept je niet verder in de materie. Alleen als het voor jezelf is dan kijk je wel verder dan je neus lang is. Wel eens gehoord van kennis overdracht dat zal best wel, maar daar doe jij niet aan mee.

Jammer eigenlijk dat je wel verder kunt denken, maar dat je het niet om kan zetten in daden c.q een positieve bijdrage kan leveren....

En jochie ik kan nog steeds zonder bril lezen, dus je hoeft niet onnodig grote letters te gebruiken....

Comment

nee fanaticje.. ik post een link naar een andere forum.. waar mensen ook over dat product discuseren.

Het heeft al meerwaarde dat ik de link gepost hebt.

Het lijkt me logies dat ik de link klakkeloos koppieer anders werkt het niet..maar de inhoud van de topic heb ik niet gelezen.. vandaar ik klakkeloos de link hier post..zodat onderandere de TS zelf ernaa kan kijken.. elke kleine beetje helpt.
        Verder heb ik niks klakkeloos hier gepost

je kan nogsteeds zonder bril lezen..?? zou maar tog een bril aanschaffen hoor fanaticje.

Als je hierover verder wilt discuseren dan maken we een nieuwe topic open.. of wil je het doen..
        geef jij de topic maar de naam " Het grote sakura vs fanatic topic "

jeez!! ik post een link naar een andere fora waar over een LEKKERE EIWITSHAKE gesproken wordt en komt er zo een *** bericht van jou.. Je hoeft het niet 100x te herhalen dat de verhouding laag is dat heeft Mr garnaalIx ook al een paar keer gezegd.
        Alles je verder over een lekkere eiwitshake wilt praten post het maar.. Als je me wilt quoten of wat ik hier getype hebt maak een nieuwe topic open

Comment

\" Het grote sakura vs fanatic topic \"

Sakurakilla ik zal er niet aan meewerken, omdat je niet origineel bent met dit topic, GeneralIx was je al voor....

Comment

\" Het grote sakura vs fanatic topic \"

Sakurakilla ik zal er niet aan meewerken, omdat je niet origineel bent met dit topic, GeneralIx was je al voor....
            het was ook niet orgineel bedoelt
            i'm glad it reminded you on that topic!

BTW
            check eens even de eerst post van de TS en check dan de link die ik gepost hebt

Originally posted by little View Post
            Een tijd terug hadden in een bepaalde topic een aantal mensen het over eiwitshake die zo lekker was dat je moest uitkijken dat je hem niet steeds als tussendoortje nam. Ik kan die topic echter niet vinden dus bij deze... welke eiwitten zijn het?? Ben door die kilo's whey van Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs. heen, dus ga weer nieuwe pot halen. Die van Bodylab - Kwaliteit sportvoeding voor de juiste prijs. is namelijk niet echt dat je zegt van "lekker"... Dus ik zoek lekkere whey wel eentje van kwaliteit (goede samenstelling). Mocht hier al een topic over zijn, sluit 'm dan maar . En ik weet het smaken verschillen.
            ik weet zeker dat het niet van bodyfood is =)
            Last edited by sakurakilla; 06-10-2008, 14:38.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

ik weet zeker dat het niet van bodyfood is =)
              Dat ben ik niet met je eens, je kan zeggen wat je wil maar ik vind de shake zeer goed te doen

Comment

Ik heb een pot Bulk Whey Vanille van MDY gekocht, en een doos/pot Nesquik chocolade melk mix, dan doe ik melk in me shake beker, 35-40 gram bulk whey erbij, en dan wat schepjes nesquik mix, heerlijke combinatie!

Comment

Originally posted by MichaelFreeFight View Post
                  Ik heb een pot Bulk Whey Vanille van MDY gekocht, en een doos/pot Nesquik chocolade melk mix, dan doe ik melk in me shake beker, 35-40 gram bulk whey erbij, en dan wat schepjes nesquik mix, heerlijke combinatie!
                  Met chocolademelk en slagroom is het nog lekkerder....

Comment

Met chocolademelk en slagroom is het nog lekkerder....
                    Ja dan kan je net zo goed een shake bij de mac gaan halen

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
                      Ja dan kan je net zo goed een shake bij de mac gaan halen
                      Ik gok zomaar dat het sarcastisch bedoeld is van Fanatic.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                        Ik gok zomaar dat het sarcastisch bedoeld is van Fanatic.
                        Ik gok zomaar dat FitnessFreak goed is in gokken.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

whey van performance met chocolade smaak is overheerlijk....

nu zit ik ook opgeschept met zo'n grote pot whey van bodylab, kwalitatief niet slecht maar de smaak valt me tegen... je proeft amper chocolade...
                          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
                            whey van performance met chocolade smaak is overheerlijk....

nu zit ik ook opgeschept met zo\'n grote pot whey van bodylab, kwalitatief niet slecht maar de smaak valt me tegen... je proeft amper chocolade...
                            Meng je eiwit met chocolademelk en zelfs het slechtste eiwit wordt smaakvoller....

Comment

Ik gok zomaar dat men achter de meute aanloopt....

Comment

Ik gok zomaar dat fanatic altijd stoned is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X