met goede voeding en combinatie van supplementen zou het goed kunnen. ik ben zeer tespreken over de combinatie goede voeding en supplementen:P
vragen over NO-Xplode
Collapse
X
-
Originally posted by aerox View Postis het ook nodig om een whey shake in je voeding te houden bij het gebruik van cellmass in combinatie met NO explode?? en weet iemand waar deze combinatie het goedkoopst aangeboden word??
groetjes
NO-Xplode en Cellmass hier voor 69,95.
76,15 inclusief shipping.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Heb vandaag voor het eerste no explode gebruikt (van een vriend) maar voelde er nog neit zo veel van had 2 schepjes gedaan met de scoop die er in zat gemixt met water en kwartiertje later begonnen met trainen (borst/biceps) had geen ander pomp gevoel als anders.
mischien iemand tips?
dextrose erna?
vollemaag of lege?
langer wachten voor gebruik?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Wat Leo zei in andere topic over die bsn mass stack (waar dus NO explode oa inzit) dat hij er ZO ontzettend hard opging, zet mij ook aan het denken.
Hij draaide een ratio van 20:1, terwijl menig mens blij is met 2:1. Maar in die bsn stack zit ook iets wat voor een mega pomp zorgt enzo. Dat interesseerd me vrij weinig. Hoef ik niet. Wil gewoon keiharde spiermassa kweken.
Is die NO-explode daar geschikt voor? Of zorgt dat juist voor alleen die pomp en zorgen die nitrix en/of cellmass voor de gains? Of zou ik het gewoon bij basics: visolie, vitamines, whey en dextrose moeten houden..?Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Wanneer lege maag?
Hallo, bij vele (allemaal denk ik) NOproducten is het aangeraden deze in te nemen op een nuchtere maag, zelf heb ik nu superpump250 gekocht
Maar mijn vraag is hoeveel uren het duurt wanneer je maag dan werkelijk leeg is? Er zijn waarschijnlijk factoren zoals: wat voor maaltijd enz
Kan iemand mij hier richtlijnen geven? Denk dat het wel belangrijk is om een product zoals no explode goed te laten werken!
Comment
-
Originally posted by Thaii View PostHallo, bij vele (allemaal denk ik) NOproducten is het aangeraden deze in te nemen op een nuchtere maag, zelf heb ik nu superpump250 gekocht
Maar mijn vraag is hoeveel uren het duurt wanneer je maag dan werkelijk leeg is? Er zijn waarschijnlijk factoren zoals: wat voor maaltijd enz
Kan iemand mij hier richtlijnen geven? Denk dat het wel belangrijk is om een product zoals no explode goed te laten werken!
zelf doe ik het anderhalf uur voor no explode innamen geen eten.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Thaii View PostHallo, bij vele (allemaal denk ik) NOproducten is het aangeraden deze in te nemen op een nuchtere maag, zelf heb ik nu superpump250 gekocht
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment