vragen over NO-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met goede voeding en combinatie van supplementen zou het goed kunnen. ik ben zeer tespreken over de combinatie goede voeding en supplementen:P

Comment

is het ook nodig om een whey shake in je voeding te houden bij het gebruik van cellmass in combinatie met NO explode?? en weet iemand waar deze combinatie het goedkoopst aangeboden word??

groetjes
      Last edited by aerox; 18-02-2009, 18:53.

Comment

Originally posted by aerox View Post
        is het ook nodig om een whey shake in je voeding te houden bij het gebruik van cellmass in combinatie met NO explode?? en weet iemand waar deze combinatie het goedkoopst aangeboden word??

groetjes
        De whey shake kun je er gewoon inhouden, maar dit hangt af van hoeveel eiwit je door je voeding binnenkrijgt.
        NO-Xplode en Cellmass hier voor 69,95.
        76,15 inclusief shipping.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Heb vandaag voor het eerste no explode gebruikt (van een vriend) maar voelde er nog neit zo veel van had 2 schepjes gedaan met de scoop die er in zat gemixt met water en kwartiertje later begonnen met trainen (borst/biceps) had geen ander pomp gevoel als anders.
          mischien iemand tips?
          dextrose erna?
          vollemaag of lege?
          langer wachten voor gebruik?
          Calisthenics / Street workout

Comment

Wat Leo zei in andere topic over die bsn mass stack (waar dus NO explode oa inzit) dat hij er ZO ontzettend hard opging, zet mij ook aan het denken.

Hij draaide een ratio van 20:1, terwijl menig mens blij is met 2:1. Maar in die bsn stack zit ook iets wat voor een mega pomp zorgt enzo. Dat interesseerd me vrij weinig. Hoef ik niet. Wil gewoon keiharde spiermassa kweken.

Is die NO-explode daar geschikt voor? Of zorgt dat juist voor alleen die pomp en zorgen die nitrix en/of cellmass voor de gains? Of zou ik het gewoon bij basics: visolie, vitamines, whey en dextrose moeten houden..?
            Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

ik heb gisteren ook het hele pakket gekocht ga er morgen mee beginen de no explode de cellmass en de nitrix ze raden mij aan om dit een x te proberen!!! dus ben benieuwt!!!!

Comment

Wanneer lege maag?

Hallo, bij vele (allemaal denk ik) NOproducten is het aangeraden deze in te nemen op een nuchtere maag, zelf heb ik nu superpump250 gekocht

Maar mijn vraag is hoeveel uren het duurt wanneer je maag dan werkelijk leeg is? Er zijn waarschijnlijk factoren zoals: wat voor maaltijd enz

Kan iemand mij hier richtlijnen geven? Denk dat het wel belangrijk is om een product zoals no explode goed te laten werken!

Comment

Originally posted by Thaii View Post
                  Hallo, bij vele (allemaal denk ik) NOproducten is het aangeraden deze in te nemen op een nuchtere maag, zelf heb ik nu superpump250 gekocht

Maar mijn vraag is hoeveel uren het duurt wanneer je maag dan werkelijk leeg is? Er zijn waarschijnlijk factoren zoals: wat voor maaltijd enz

Kan iemand mij hier richtlijnen geven? Denk dat het wel belangrijk is om een product zoals no explode goed te laten werken!
                  leuk dat je je ffies voorstelt in het juiste topic.
                  zelf doe ik het anderhalf uur voor no explode innamen geen eten.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Thaii View Post

Inderdaad afhankelijk van wat je hebt gegeten maar als je anderhalf tot 2 uur aanhoudt zit je safe. Bij lichte maaltijd is na uur je maag al leeg. Volgens mij bouwen die supplementleveranciers ook buffertijd in in hun adviezen dus als er staat dat je pas na half uur iets mag nemen zal dat niet met schaartje te knippen zijn, oftewel, na 25 min is ook goed....

Comment

ik neem hem al 10min na mijn maaltijd en ga dan na een kwartier trainen en werk prima!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X