helemaal mee eens
Revolutions [Crack]
Collapse
X
-
Originally posted by sf01 View PostIk meen mij iets te herinneren dat de 'oude' Crack inderdaad verboden middelen bevatte.
Dat mensen de nieuwe variant een stuk minder vinden (nadat ze dit hebben aangepakt)
Nieuwe Crack staat voor zover ik weet niet op een zwarte lijst.
En het blijft natuurlijk lastig, want er komt dagelijks meer op die lijst te staan.
Producenten proberen om de lijst heen te werken. De lijst wordt dan weer aangepast en opeens staat het dan toch op de lijst. Blijft vage shit.
Ik zou het zelf niet zo snel gebruiken. Nog steeds is alleen van creatine en whey aangetoond dat het 'werkt' de rest is vooral veel poeha. En werkt het wel... dan is het weer door 'stofjes' die (binnenkort) niet meer mogen.
dat ben ik niet met je eens, doe zogenaamde 'stofjes' zijn ook gewoon ingredienten die bijdragen voeren voor een supplement, kijk maar eens naar je whey daar zijn ook zogenaamde ''stofjes'' aan toegevoegd, en dat is bij vrijwel alles zo, de werkelijke ''stof'' in een pre workout die eigenlijk de basis is er voor is gewoon simpel caffeine en daar is ook van aangetoont dat het stimulerend werkt, daarnaast nog geranium extract en daar gaat dit ''onderzoek'' over, zover je over aangetoont bewijs kunt spreken, er wordt duidelijk vermeld dat je als je in contact komt met dopingscontrole de uitslag positief kan zijn wegen geranium en omdan nog het risico te lopen om positief aan te slaan moet die man zelf maar wete, de man heeft gekozen om het wel te nemen, heeft de verpakking niet goed gelezen en dan heeft hij nog het goore lef om dan dit product de schuld te geven.
CITAAT:
Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine bevatten.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
ja dat... of ze hebben het er na dit verhaal pas opgezet
Verder heb ik niet zo'n pot thuis staan... dus heb geen flauw idee of zoiets er inderdaad op staat.
Het feit blijft dat ze claimen dat er niks 'illegaals' in zit. Terwijl dit ingredient dus wel op een dopinglijst voor komt dan.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postja dat... of ze hebben het er na dit verhaal pas opgezet
Verder heb ik niet zo'n pot thuis staan... dus heb geen flauw idee of zoiets er inderdaad op staatMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Poststaat overal op waar geranium/gerenamine/ 1,3Dimethylamylamine zit vermeld, volgens mij is dit zelfs verplicht..
Tevens is crack weer verkrijgbaarDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postof het werkt niet bij hem. is niet bewezen dat het voor iedereen werkt. misschien beetje zelfde verhaal als creatine? ik vertrouw al die dingen niet man. gewoon een goed voedingsschema is zat.
Die sups zijn gemaakt om je net dat beetje extra te geven tijdens een work out.
Je bent meer gefocused, hebt meer zin om te trainen. Het is geen sup waarmee je massa gaat gainen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Sports-Nutrition View PostBij Crack is het aan te bevelen het niet te lang te gebruiken... Er ontstaat gewenning, en je hart krijgt er een opsodemieter van.. 8 weken is lang zat... Daarna 1 maand rust
Jammer want op het begin knalt het niet normaal hard.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment