Whey protein onder 18 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is inderdaad zoals wij dat identificeerden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Dat is inderdaad zoals wij dat identificeerden.

Ow hoe heer-lijk droog.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Toen ik 15 was gebruikte ik ook al whey en m'n weerstand is beter dan ooit.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by henk33 View Post
          dit was natuurlijk lulkoek dudes
          waarom zeg je dit nu opeens?
          omdat iedereen je tegenspreekt?

die jongen vraagt om raad en jij zegt dat voor de gein?
          leuke gast ben jij hoe zou jij het vinden als je iets vraagt en iemand zegt iets wat helemaal niet klopt, maar jij gaat er wel mee aan de slag.

tip voor jou elke dag je armen trainen en voor en na het slapen opdrukken en crunches.

voor de rest is dit geen tip.

ontopic:
          goeie voeding en goeie rust is veel belangrijker.
          maar als aanvulling is het primma en kan het geen kwaat door je leeft.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Alles is verder al gezegd in de antwoorden. Het kan prima, voeding is nummer 1.
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by henk33 View Post
              Ik zou het niet doen, veel slechte dingen gehoord voor onder 18 eiwit shakes, want je weerstand gaat er dan door naar de klote als je nog geen 18 bent enz
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hee, ik ben zelf ook net 16 en neem na elke keer trainen ook een shake. het werkt prima, alleen bij kickboksen kom je kwa spieren niet veel aan.. ik denk dat je beter een whey shakie kan gebruiken wanneer je fanatiek traint.
                ik raad je gewoon na elke training een bak magere kwark aan! (rond de 40gram eiwitten)

Comment

Originally posted by Leipo View Post
                  hee, ik ben zelf ook net 16 en neem na elke keer trainen ook een shake. het werkt prima, alleen bij kickboksen kom je kwa spieren niet veel aan.. ik denk dat je beter een whey shakie kan gebruiken wanneer je fanatiek traint.
                  ik raad je gewoon na elke training een bak magere kwark aan! (rond de 40gram eiwitten)
                  kickboksen is conditie...
                  na training neem ik dextrose, bcaa, whey, en een koolhydraat rijke maaltijd...
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Leipo View Post
                    Ik raad je eerder aan een voedingsschema te maken. Klinkt namelijk alsof je dat niet hebt.
                    Still shrinking.

Comment

Van alleen whey shakes drinken ga je niet gespierder of sterker worden.

Comment

Wat een bump mensen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Na zo'n mega bump mischien handig om te vermelden:

Whey is niet optimaal voor de spieropbouw van jongeren

link: Whey is niet optimaal voor de spieropbouw van jongeren

Comment

Originally posted by Terrible View Post

Welkom, wie ben jij?

Misschien leuk om je even voor te stellen in een eigen voorsteltopic?

Comment

Originally posted by Terrible View Post

Leuk onderzoekje, maar hoe vertaalt zich dit naar iemand die meer dan 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht eet? Verschil zal imo minimaal zijn, als er al een verschil is.
                              @ ketIF

Comment

Er zijn goede mix proteïnes te koop.
                                Ik heb zelf nu leangainer2, maar wat dacht je van syntha6 of een vergelijkbaar product?
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X