Geen weegschaaltje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen weegschaaltje

Aangezien de meeste mensen 5 gram creatine gebruiken, en ik geen weegschaaltje heb. Hoeveel is 5 gram? een half koffie schepje misschien?

En ik ga het vandaag voor de eerste keer gebruiken, zal ik met 3 gram beginnen.
    Dan neem ik het vandaag alleen voor de training.

Het lijkt me beter dan de eerder aangeraden 5gr
    Last edited by Kraakerd; 24-02-2010, 10:33.

zit in je pot. goed zoeken

Comment

een theelepeltje licht gehoopt. dus net iets meer als glad.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Vaak zit er een klein schepje in je pot moet je ff schudden met de pot komt hij soms wat naar boven.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Nog een vraag ik heb Mamoth 2500 en whey premium gekocht maar ik weet niet hoeveel ik zal nemen.
          Ik ben 16 jaar weeg 70 kg ben 1.87 lang

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
            Aangezien de meeste mensen 5 gram creatine gebruiken, en ik geen weegschaaltje heb. Hoeveel is 5 gram? een half koffie schepje misschien?

En ik ga het vandaag voor de eerste keer gebruiken, zal ik met 3 gram beginnen.
            Dan neem ik het vandaag alleen voor de training.

Het lijkt me beter dan de eerder aangeraden 5gr
            5 gram is een afgestreken scoop die in je pot zit. Vaak zitten die dingen best diep in de pot.

Comment

Nog een vraagje ik heb whey premium en mamoth 2500 nieuw, maar ik weet niet hoeveel ik zal gebruiken. Er staan wel een aantal doseringen op de verpakkingen maar ik wil precies weten hoeveel gram eiwitten ik nodig heb.

Comment

4 schepjes uit Mamoth 2500 is 50gram proteine en de gehele poeder weegt 235 gram

Comment

eiwit is meestal 2 tot 2,5 gram per kilo lichaamsgewicht. Al zullen sommige zeggen per VVM maar ik hou liever iets meer eiwitten aan om mijn spiertjes zo veel mogelijk te onderhouden.

Comment

3 schepjes uit Whey Premium is 28 gram proteine en de gehele poeder weegt 30 gram

Comment

Goede volle thee lepel is prima.
                      alles wat teveel is plas je wel uit.
                      Who's the Chef

Comment

IK moet dus 175 gram eiwitten op een dag binnen krijgen voor een goed resultaat?
                        2,5x70-175

Comment

3 schepjes uit Whey Premium is 28 gram proteine en de gehele poeder weegt 30 gram
                          Zo denken heb je er niets aan! Heb je een voedingsschema? Daar moet jij je eiwitjes in verwerken. Je moet eers weten wat je totaal nodig hebt aan eiwitten.

Comment

Ja die heb ik gister nog gemaakt check pls bij voedingsschema's ik sta bijna bovenaan

Comment

IK moet dus 175 gram eiwitten op een dag binnen krijgen voor een goed resultaat?
                              2,5x70-175
                              Als je 70 kilo weegt is 175 gram eiwit een prima hoeveelheid. Genoeg eiwitten zorgen voor eiwitsynthese die weer zorgen voor herstel en onderhoud van je spieren. Als je te weinig eiwitten binnen krijgt zullen je spiertjes dat niet fijn vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X