Geen weegschaaltje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeveel is een gelijkgestreken theelepeltje eigenlijk?

Comment

Gebruik gewoon je creatine 5 gram voor de training en 5 gram na de training.
      Oplaadfase is achterhaald.

Comment

Originally posted by Been View Post
        Goede volle thee lepel is prima.
        alles wat teveel is plas je wel uit.
        ja daar had ik in het begin zoveel last van, om de 5 min na toilet heb toen meteen mijn dosis vermindert, altijd naar je lichaam luisteren
        neen ik had geen overdreven dosis (2 scoops op een dag wat aanbevolen was, deze heb ik gereduceerd naar 1 scoop)
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik hoef dus op de niet-trainings dagen geen creatine te gebruiken?

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
            Ik hoef dus op de niet-trainings dagen geen creatine te gebruiken?
            Doe het gewoon zoals er op de verpakking staat. En anders 5 gram voor en 5 gram na je training en geen oplaad fase. Ik doe het ook op niet trainingsdagen.

Lees anders sticky's over creatine.

succes
            Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
              Doe het gewoon zoals er op de verpakking staat. En anders 5 gram voor en 5 gram na je training en geen oplaad fase. Ik doe het ook op niet trainingsdagen.

Lees anders sticky's over creatine.

succes

Dat moet je ook doen...... opbouwen niet... wel elke dag 5 gr.
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                Dat moet je ook doen...... opbouwen niet... wel elke dag 5 gr.
                Dus op niet trainingdagen wel crea innemen? En kan je uitleggen waarom?

Comment

Lijkt me dat je het creatine niveau in lichaam op peil moet houden, gedurende je gebruik.
                  Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Dus op niet trainingdagen wel crea innemen? En kan je uitleggen waarom?
                    Normale mensen noemen dat: elke dag
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hoeveel is een gelijkgestreken theelepeltje eigenlijk?
                      4 a 5 gram.
                      in theelepeltjes zit ook nog wel eens verschil hé

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                        Normale mensen noemen dat: elke dag
                        Ik ben ook niet doorsnee normaal.

maar volgens mij krijg je toch voldoende crea binnen door bijvoorbeeld rood vlees? En als dat onderdeel van je voedingsschema is dan is exra crea toch niet nodig?

maar misschien zit ik er wel naast.

Comment

ja je zit er naast 2 gram creatine staat gelijk aan 1 kg biefstuk of ander rood vlees dus aangezien je denk ik geen 2kg rood vlees eet denk ik niet dat je uit voeding niet genoeg creatine binnen krijgt, als je het wil gebruiken zonder suplementeren wordt het erg lastig

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                            ja je zit er naast 2 gram creatine staat gelijk aan 1 kg biefstuk of ander rood vlees dus aangezien je denk ik geen 2kg rood vlees eet denk ik niet dat je uit voeding niet genoeg creatine binnen krijgt, als je het wil gebruiken zonder suplementeren wordt het erg lastig
                            nee zoveel vlees ik ik inderdaad niet nee. Nou weer wat geleerd!

Comment

de onderhoudsvase is al achterhaald dus dan lijkt het mij dat je op niettrainingsdagen geen crea hoef/moet gebruiken

Comment

de onderhoudsvase is al achterhaald dus dan lijkt het mij dat je op niettrainingsdagen geen crea hoef/moet gebruiken
                                Nou je moet het zo zien, je lichaam maakt per dag ongeveer 2 gram creatine aan en 1-2 gram krijg je binnen door je voeding opgeteld maakt dat 3-4 gram, dit is dus 100%. Doordat je sport heb je en actievere levenstijl en verbruikt je lichaam meer creatine dus vul je dit aan met supplementen. Door de supplementen wordt je creatine niveau verhoogt tot maximaal 125%. Dus het maakt niet veel uit of je dit nu ook doet op niet-trainingsdagen aangezien je normale creatine voorraad tot verbruikt wordt zelfs al bij lichte inspanning zoals in jou geval misschien naar school fietsen. Ik zeg gewoon 5 gram naar binnen jassen iedere dag...

Overigens vind ik cycling iets dat per persoon verschilt. Ja je lichaam gaat minder creatine aanmaken door langdurig gebruik, maar die productie is na 4 weken weer op pijl zodra je stopt en dan zou je dus weer moeten starten met creatine inname volgens een standaard cyclingschema. Ik zelf heb in ieder geval nooit baat gehad bij cycling mijn resultaten waren niet beter dan dat ik gewoon aan één stuk door creatine gebruik. Maar dit is ook een persoonlijke ervaring en dat zal je voor jezelf moeten uitzoeken wat bij jou wel of niet werkt.
                                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X