Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind je? Ik vind hem redelijk goedkoop voor 1 kg 93% wheyisolaatpoeder.
Wat vind jij dan een goedkopere optie?
Volgens mij hebben ze een fout gemaakt bij de prijzen op die site die jij aangaf, aangezien 2x2500gr 85 euro kost en 4x2500gr 180 euro.
Ik reken meestal met de 5kg prijzen, en nu zie ik dat deze wel aardig is.
Maar de 2500gr pot los is bijna 60 euro, dan vind ik die van powersupplements een betere prijs hebben.
(45 euro voor 2,5kg en bij meer potten meer korting)
Maar als die 85 euro klopt, wat ik betwijfel dan vind ik het een mooie prijs, had me daarin vergist.
Ohja en die 1kg pot vind ik wel erg duur, maar ik zou even niet zo snel weten wat andere 1kg verpakkingen kosten bij andere merken, zit niet echt op een handige computer (lees playstation 3) hiervoor.
26 euro voor 1 kg whey isolaat met een eiwitgehalte van 93%, koolhydraat en lactosevrij, vind ik persoonlijk een hele redelijke prijs. Maar goed er kan natuurlijk altijd nog iets beters te vinden zijn maar ik blijf ( voorlopig) bij deze omdat ik de smaak goed vind, de 24 uursbezorging top vind, de mixbaarheid super vind en de resultaten er naar zijn. Pluspunten genoeg (voor mij dan)
Die had ik vorig jaar eens geprobeerd. Godverdomme die is idd erg lekker!
Mijn standaard smaak is carebean cooler, die kiwi aarbij is ook nog wel lekker maar ik had 1x een pot van syntrax die was echt niet te hachen de smaak was Lemon tea... Gellukig nog 4 potten carebean cooler staan en daarna nog 1 halve pot lemon tea (lemon tea grootste miskoop ban het jaar)
26 euro voor 1 kg whey isolaat met een eiwitgehalte van 93%, koolhydraat en lactosevrij, vind ik persoonlijk een hele redelijke prijs. Maar goed er kan natuurlijk altijd nog iets beters te vinden zijn maar ik blijf ( voorlopig) bij deze omdat ik de smaak goed vind, de 24 uursbezorging top vind, de mixbaarheid super vind en de resultaten er naar zijn. Pluspunten genoeg (voor mij dan)
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment