goede whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Deze is wel aan de prijzige kant...
    Vind je? Ik vind hem redelijk goedkoop voor 1 kg 93% wheyisolaatpoeder.
    Wat vind jij dan een goedkopere optie?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Vind je? Ik vind hem redelijk goedkoop voor 1 kg 93% wheyisolaatpoeder.
      Wat vind jij dan een goedkopere optie?
      Volgens mij hebben ze een fout gemaakt bij de prijzen op die site die jij aangaf, aangezien 2x2500gr 85 euro kost en 4x2500gr 180 euro.
      Ik reken meestal met de 5kg prijzen, en nu zie ik dat deze wel aardig is.
      Maar de 2500gr pot los is bijna 60 euro, dan vind ik die van powersupplements een betere prijs hebben.

(45 euro voor 2,5kg en bij meer potten meer korting)

Maar als die 85 euro klopt, wat ik betwijfel dan vind ik het een mooie prijs, had me daarin vergist.
      Ohja en die 1kg pot vind ik wel erg duur, maar ik zou even niet zo snel weten wat andere 1kg verpakkingen kosten bij andere merken, zit niet echt op een handige computer (lees playstation 3) hiervoor.
      Groeten

Comment

26 euro voor 1 kg whey isolaat met een eiwitgehalte van 93%, koolhydraat en lactosevrij, vind ik persoonlijk een hele redelijke prijs. Maar goed er kan natuurlijk altijd nog iets beters te vinden zijn maar ik blijf ( voorlopig) bij deze omdat ik de smaak goed vind, de 24 uursbezorging top vind, de mixbaarheid super vind en de resultaten er naar zijn. Pluspunten genoeg (voor mij dan)

Comment

Tuurlijk je bent vrij om te kopen wat je wilt, maar persoonlijk koop ik altijd gelijk 5-10kg whey en dat scheelt nogal in de prijs dan.
          Groeten

Comment

Die had ik vorig jaar eens geprobeerd. Godverdomme die is idd erg lekker!
            Mijn standaard smaak is carebean cooler, die kiwi aarbij is ook nog wel lekker maar ik had 1x een pot van syntrax die was echt niet te hachen de smaak was Lemon tea... Gellukig nog 4 potten carebean cooler staan en daarna nog 1 halve pot lemon tea (lemon tea grootste miskoop ban het jaar)
            Make it happen, shock everyone!

Comment

26 euro voor 1 kg whey isolaat met een eiwitgehalte van 93%, koolhydraat en lactosevrij, vind ik persoonlijk een hele redelijke prijs. Maar goed er kan natuurlijk altijd nog iets beters te vinden zijn maar ik blijf ( voorlopig) bij deze omdat ik de smaak goed vind, de 24 uursbezorging top vind, de mixbaarheid super vind en de resultaten er naar zijn. Pluspunten genoeg (voor mij dan)
              als je 26eur voor 1kg redelijke prijs vindt dan zal deze je zeker bevallen
              Scivation Whey, exclusieve amerikaanse topkwaliteit Whey Proteine - Body en Fitshop

enkele keren schudden en volledig gemixt en geen enkel brokje, de smaak is goed
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Tuurlijk je bent vrij om te kopen wat je wilt, maar persoonlijk koop ik altijd gelijk 5-10kg whey en dat scheelt nogal in de prijs dan.
                Ja logisch. Kwantum korting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X