Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik ben een fervent voorstander van fatburners, wel met dien verstande dat je dieet ook goed moet zijn om een duurzaam resultaat te boeken. Zonder dieet val je wel af, maar als je dan stopt met je fatburner zit het er zo weer aan.
    Leg uit.

Comment

Originally posted by r0hann View Post
      Edit Pin.

Dit is de niet AS sectie
      Last edited by Pinada; 30-03-2010, 11:57.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Heb vorig jaar hydroxycut gebruikt idd lekker als genIX zegt maar mitotropin die ik nu gebruik is echt stuk beter vind ik. Voor de rest heb ik van MDY een keer een burner gebruikt maar dit was nou niet echt super.
        " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Leg uit.
          Met een burner kun je meer bereiken in minder tijd. Als je dieet alleen kut is (je eet eigenlijk zoals de meeste mensen met overgewicht nog steeds boven behoefte als je die burner niet had), val je wel af (iets onder behoefte nu), en als je stopt, kom je weer aan.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

animal cuts schijnt zeer goed te zijn, heb nog een pot staan om aan te beginnen net voor de zomer
            > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
            BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Behoudt je dan ook meer spiermassa met een fatburner?

Comment

Originally posted by Maegashira View Post
                Ik ben het eens met GeneralIx.

Ik gebruik het tijdens de periode vlak voor de hete zomermaanden. Maar nooit echt lang. 6-8 weken max. Dan ook nog letten op je eten, goed trainen en het gaat best goed. Ben van 15.6% naar 11,8% BF gegaan. Daarna terug beginnen te vreten, lol was er op 3 weken terug aan
                Ik weet niet welke fatburner je gebruikt maar mito moet je niet langer dan een maand achter elkaar nemen. even een maand of en dan kan het wel weer.

Comment

heb zelf fire storm gebruikt
                  werkte goed bij mij

Comment

Verkeerde sectie mods...
                    Groeten

Comment

Helemaal gelijk, danku.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hydroxycut hardcore=lekker, maar inmiddels uit de handel meen ik. Van het huidige aanbod ben ik echter het meest gecharmeerd van mitotropin.
                        is nog niet uit de handel GenIx
                        Hydroxycut Hardcore X muscletech: check de dagprijs! - Body en Fitshop

onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Alleen maar mooi. Mitotropin blijft echter baas.

sigpic

Comment

Hoe vergelijkt Ripped Fuel van Twinlab met hydroxycut en mitotropin ?

Comment

Vraag je net naar zo'n beetje de enige burner die ik nog niet getest heb.

sigpic

Comment

Vraag je net naar zo'n beetje de enige burner die ik nog niet getest heb.
                                Met u kunde toch ook niks aanvangen hé...

stats:
                                Dosis 2 capsules

Citrus Aurantium 335 mg

Guarana Extract 909 mg

L-Carnitine 100 mg

Chroom (Chromic Fuel) 93,75 mcg
                                Enkele horrorreacties op het internet hebben me doen twijfelen over het gebruik ervan (dan vooral hoge bloeddruk en hartritmestoornis) alhoewel ik normaal al van nature nogal erg aan de caffeine hang.

Stel me dus ergens of het ook echt zal werken zoals de verhalen die ik hier al heb gehoord van hydroxycut en mitotropine en ik niet gewoon bakken caffeine aan het slikken ben voor niks en me gezondheid verpest.

Hier zijn zeker mensen met meer ervaring die ik graag is zou horen hierover (moet niet persé ripped fuel zijn)
                                Last edited by crescere; 08-04-2010, 01:50.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X