Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by crescere View Post
    Met u kunde toch ook niks aanvangen hé...

stats:
    Enkele horrorreacties op het internet hebben me doen twijfelen over het gebruik ervan (dan vooral hoge bloeddruk en hartritmestoornis) alhoewel ik normaal al van nature nogal erg aan de caffeine hang.

Stel me dus ergens of het ook echt zal werken zoals de verhalen die ik hier al heb gehoord van hydroxycut en mitotropine en ik niet gewoon bakken caffeine aan het slikken ben voor niks en me gezondheid verpest.

Hier zijn zeker mensen met meer ervaring die ik graag is zou horen hierover (moet niet persé ripped fuel zijn)
    Die reacties komen waarschijnlijk nog uit de tijd dat er efedra zat in fatburners. De meeste fatburners zijn redelijk onschuldig.

Heb wel nog een vraagje: ik zit er nu aan te denken om ook een fatburner te gebruiken. Maar ik heb tijdens deze cut al enkele keren geprobeerd om caffeine en groene thee tesamen in te nemen, en elke keer wanneer ik dit deed werd ik wat misselijk. Wanneer ik bv caffeine smorgens neem en groene thee s avonds heb ik dit probleem niet.

Deze ingredienten zitten in de meeste fatburners, zou ik hier dan ook misselijk van worden?
    @ ketIF

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Alleen maar mooi. Mitotropin blijft echter baas.
      Helemaal mee eens, mito is echt superspul
      " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Flexer View Post
        Helemaal mee eens, mito is echt superspul
        Iedereen zegt over mito dat het top spul is maar een uitleg ho-maar, ik zou wel willen weten waarom het top spul is aangezien ik binnekort ook ga cutten
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Het werkt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het werkt.
            Ik ben altijd sceptish over een vetburner want wie zegt nou dat je het resultaat niet gewoon zonder een fatburner kan halen in dezelfde tijd.

Is het niet zo'n idee als " hey ik voel me fitter wanneer ik dit gebruik daarom werkt het? GenIX?

Comment

Ik weet wat ik bereik zonder fatburner en wat ik bereik met fatburner. Met>zonder. Het is de combinatie van toch meer energie hebben (minder duf, dus minder drang naar voedsel), prettig voelen, (in sommige gevallen) hongeronderdrukking, die het hem doet.
              Probeer het eens uit, en dan weet je voor jezelf of je sceptische houding gerechtvaardigd is of niet (in ieder geval jegens Mitotropin).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik wil ook beginnen met fatburnes en ik hoorde laatst goede berichten over stacker 4 is dit wat ?

Comment

@iedereen die de originele mito wilt gaan gebruiken!

Ben net naar de tnhc geweest om mito te gaan kopen nadaar aangekomen te zijn vroeg ik naar mito, waarop ik als antwoord kreeg: mito is uit de handel genomen omdat er een bepaalde stof in zit, ik vroeg toen of de oude mito (originele) nog binnen zouden krijgen daarop zij ze nee die krijgen we niet meer, wel met een nieuwe formule.

Wilde dit even met jullie delen, heb inmiddels 2 doosjes bij xxl besteld 1 voor dit jaar en 1 voor volgend jaar.

Comment

mitotropin uit de handel:O

damn, wilde deze net gaan halen om voor de zomer even wat kwijt te raken

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                      mitotropin uit de handel:O

damn, wilde deze net gaan halen om voor de zomer even wat kwijt te raken

Blijkbaar wel, alleen zie ik het nerens staan op internet, ik denk dat het zal gaan om de stof T2

Comment

Ik heb gisteren nog een pot mito besteld bij xxl.
                        Is maandag binnen.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

't schijnt dat een drukke hond ook als fatburner gebruikt kan worden, moet je wel elke dag naar de heide

Comment

Ben benieuwd of de nieuwe zo goed is als de oude. Hoop van wel.

sigpic

Comment

Ben benieuwd of de nieuwe zo goed is als de oude. Hoop van wel.
                              bedoel je de nieuwe mito?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Ik heb gisteren nog een pot mito besteld bij xxl.
                                Is maandag binnen.
                                heb net 2 potjes besteld bij XXL

en nu maar hopen dat het nog beschikbaar is...

sorry, maar ik weet niet hoe je qoute's moet plakken bij edits...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X