Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het verbaast me over het algemeen dat niemand praat over hydroxycut? het is wel verkozen tot fatburner van het jaar 2009 in amerika. dit krijg je niet zomaar denk ik toch?

is er een soort hydroxycut vs mito? iemand gewoon een vraag hoor hehe. want wil binnenkort cutten en ik denk aan hydroxy.

Comment

Originally posted by Babo View Post
      het verbaast me over het algemeen dat niemand praat over hydroxycut? het is wel verkozen tot fatburner van het jaar 2009 in amerika. dit krijg je niet zomaar denk ik toch?

is er een soort hydroxycut vs mito? iemand gewoon een vraag hoor hehe. want wil binnenkort cutten en ik denk aan hydroxy.
      Ik zou kiezen voor mito omdat ze die uit de handel gooien en je nadat de vooraad van de internetsites op zijn van mito geen mito meer krijgen , zou gewoon mito proberen en nadat je mito hebt gebruikt de volgende cut hydroxy gebruiken, die blijft zoiezo legaal.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

bedankt voor je snelle antwoord .

nog een vraag, al dat energie dat je krijgt van fatburners zal dat effect hebben op je concentratie vermogen met betrekking tot studeren? of zal je daar juist beter op geconcentreerd zijn? vroeg me dit wel af omdat examens komen eraan en dan kan ik niet als een idioot om de minuut zitten te springen terwijl ik moet leren

Comment

bedankt voor je snelle antwoord .

nog een vraag, al dat energie dat je krijgt van fatburners zal dat effect hebben op je concentratie vermogen met betrekking tot studeren? of zal je daar juist beter op geconcentreerd zijn? vroeg me dit wel af omdat examens komen eraan en dan kan ik niet als een idioot om de minuut zitten te springen terwijl ik moet leren
          Ik heb binnenkort ook examens, ik wacht er iig mee tot de examens voorbij zijn.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            bedoel je de nieuwe mito?

Gevalletje "wij-van-wc-eend" gok ik zo. En mito beats the shit out of hydroxycut.
            Argument: "gaat uit de handel, dus beter" snijdt natuurlijk geen hout.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welk ingredient juist maakt mito dan zo goed ? ( ben nieuwsgierig )

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Gevalletje "wij-van-wc-eend" gok ik zo. En mito beats the shit out of hydroxycut.
                Argument: "gaat uit de handel, dus beter" snijdt natuurlijk geen hout.
                Nee zo bedoelde ik het niet.

Ik bedoelde dat je voor die uit de handel gaat gewoon mito voor 1xtje kunt proberen, want hydroxy blijft gewoon te koop

Comment

op wat voor tijdstippen en hoeveel keer moet je je fatburner in nemen ?

Comment

Originally posted by nicketienick View Post
                    op wat voor tijdstippen en hoeveel keer moet je je fatburner in nemen ?
                    Verschilt per burner wat aangeraden wordt. Lees het advies op het potje.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zelf heb ik 2 jaar terug Hydroxycut genomen.
                      Was met efedra en had daar geen last van, mijn vrouw wel, kreeg hartkloppingen en voelde zich enorm "gejaagd"

Resultaat na 21 dagen was bijna 8 kg gewichtsverlies met behoud van spiermassa.

voor de tweede keer heb ik eind afgelopen jaar nieuwe hydroxy genomen.

Mijn resultaten waren wederom prima.
                      Mijn vrouw had wel last van bijwerkingen, maar denk dat de cafeine en taurine de boosdoeners zijn.

Wij spraken nav de bijwerkingen van mijn vrouw met een internist... deze "herkende"het middel en gaf aan dat alle ingredienten bij elkaar eenzelfde effect creeren op het lichaam zoals mdma ook zou doen...

Kunstmatig verhogen lichaamstemp, grote hoeveelheden werkzame stoffen
                      En zeker als je weinige cafeine gewend bent denk ik persoonlijk dat je al snel hoofdpijn en hartklopping zult ervaren ..... of niet?
                      Maar of de werking die mss zo uit zal vallen het product schadelijk maakt, ik denk van niet.
                      Zeker niet de "nieuwe"versie.

maar wel graag jullie mening,

Comment

Ik zie de schadelijkheid niet in ieder geval.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet zo goed tegen grote hoeveelheden caffeine kan. Ik drink dan ook geen koffie en nauwelijks cola en dergelijke.

Toen ik Mito nam, 3 pillen 2x per dag voelde ik me gewoon rotslecht en duizelig. Na verloop van tijd verminderde die duizeligheid en kwam hoofdpijn in de plaats. Toen mijn lichaam lichtjesaan gewend geraakte aan de hoge hoeveelheid caffeine werd dit allemaal minder maar ik voelde me geen enkele dag echt top. beetje loom en lichtjes unhappy .

stopte met mito en na een paar dagen was dit allemaal weg. Ik moet wel zeggen dat voor gewichtsverlies de mito heel goed was maar ik doe het liever wat kalmer aan dan me elke dag zo te voelen.

Nu neem ik sinds kort groene thee pilletjes en caffeine pilletjes en soms heb ik ook zo wat knagende pijn in mijn hoofd. Maar het is niet echt ongemakkelijk. Ook door de caffeine vermoed ik.

Comment

zie het hetzelfde als bij AS.
                            je neemt supplementen vaak in geconcentreerde vorm en grotere hoeveelheden voor aanhoudende tijd.
                            Of het nu gaat om lichaamseigen stoffen of plantaardige of zelfs synthetische stoffen... het kan allemaal zorgen voor een bepaalde bijwerking.

Idereen reageert op een andere manier...op hetzelfde.. sorry.. klonk leuker toen ik het hardop zei.......... uhummmm goed!

Comment

Vandaag begonnen met Mito! Ben benieuwd...
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                                Vandaag begonnen met Mito! Ben benieuwd...

hou ons op de hoogte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X