Originally posted by Sili
View Post
Fatburners
Collapse
X
-
Ah ok dan wacht ik er nog even mee en kijk ik eerst hoe het cutten gaat. Ik denk dat ik sowieso wel een weekje of 10 ga cutten, als het niet langer is. Scheelt net hoe goed het werkt, heb zelf een schema gemaakt en hoop dat ie een beetje goed is en werkt.
Dan kijk ik later wel of zo'n fatburner ook nog kan helpen, waarschijnlijk op het eind dan.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostIs pas de derde week.
Hierna 2 weken rust en dan weer verder, heb ook wel een (niet nader aangeduid) bijstofje. á 30 mg.
E,A,CL,Y,W,AV? ^.^The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Originally posted by Shredmaster View PostIets met een E
"England?"
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
nee heb ik ook''last'' van.
Ben vorige week met een fatburner begonnen, mitotropin.
Door de weeks moet ik werken dus heb ik er geen last van, maar in het weekend als ik ze dan heb ingenomen weet ik zeker dat ik na een half uur op de bank in slaap val, terwijl een fatburner je eigenlijk energie zou moeten geven.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View Postnee heb ik ook''last'' van.
Ben vorige week met een fatburner begonnen, mitotropin.
Door de weeks moet ik werken dus heb ik er geen last van, maar in het weekend als ik ze dan heb ingenomen weet ik zeker dat ik na een half uur op de bank in slaap val, terwijl een fatburner je eigenlijk energie zou moeten geven.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik neem de aangeraden dosis Mitotropin (2x3 tabletten) en voel me wel iets energieker, maar niet veel. Collega nam er vrijdag 2 en was een paar uur lang zo wazig als de pest. Begon te draaikonten, kon zich niet meer focussen, werd kriegelig... ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik ben ook bezig met Mito, ik heb van de dosis 's ochtends geen last maar als ik mijn dosis 6 tot 8 uur later in neem wordt ik ook lam voor een uurtje en voel me niet lekker, leeg gevoel, beetje hoofdpijn en dizzy. Geen euforisch gevoel in iedergeval wat op de verpakking staat. Moet zeggen ben nu een weekje bezig volgens mijn heb ik nu wel minder last.Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment