Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangezien deze post over fatburners gaat heb ik een vraag, ik gebruik red stack van native nutrion( met ephidrine), nu heb ik deze al een week gepakt en heel tevreden lekker veel zweten en mijn lichaam word droger dus mooi afgelijn maar nu heb ik vandaag /vannacht 6 keer naar wc gemoeten en telkens maar kleine beetje diaree ... dit is niet de eerste keer dat ik dit kreeg van een fatburner ... is dit een teken dat er iets mis is of? Mvg Doménique

Comment

• iemand die raad weet?

Comment

• durf ik je geen antwoord op te geven

had zelf even de vraag
        heeft het nut een om een fatburner in een clean bulk toe te voegen om wat droger te worden?

Comment

• Ik zit nu net dat Mitotropin boekje door te lezen. EN je moet dus carb cyclen:
          150 gm Carbs
          100 gm Carbs
          50 gm Carbs
          50 gm Carbs
          etc.

Maar ik kijk nu naar mn oude voedingsschema, maar daar zit ik echt op 300 per dag en lijkt me zwaar moeilijk om anders een goed schema in elkaar te proppen. Heeft een van jullie misschien een voorbeeld zodat ik een beetje kan kijken wat het beste is?
          Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

• niemand die weet hoe ik mijn probleem knan verhelpen?

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
              niemand die weet hoe ik mijn probleem knan verhelpen?

Ik zal daar maar even mee stoppen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Aangezien deze post over fatburners gaat heb ik een vraag, ik gebruik red stack van native nutrion( met ephidrine), nu heb ik deze al een week gepakt en heel tevreden lekker veel zweten en mijn lichaam word droger dus mooi afgelijn maar nu heb ik vandaag /vannacht 6 keer naar wc gemoeten en telkens maar kleine beetje diaree ... dit is niet de eerste keer dat ik dit kreeg van een fatburner ... is dit een teken dat er iets mis is of? Mvg Doménique
                mischien toevalligheid van een ontregeld spijsvertering door een griepje?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Blijkt dat niemand eerder er last van heeft gehad. Ikzelf heb er ook totaal geen ervaring mee, maar met een nuchtere blik zou ik zeggen.

Als het echt heel irritant is, stop er een paar dagen mee en kijk of het beter word. Of je houdt je 'sterk' en gaat door en kijk of het over gaat en het idd aan de fatburner lag. Ik zou eht niet weten.

Comment

• Originally posted by Sili View Post
                    Ik zit nu net dat Mitotropin boekje door te lezen. EN je moet dus carb cyclen:
                    150 gm Carbs
                    100 gm Carbs
                    50 gm Carbs
                    50 gm Carbs
                    etc.

Maar ik kijk nu naar mn oude voedingsschema, maar daar zit ik echt op 300 per dag en lijkt me zwaar moeilijk om anders een goed schema in elkaar te proppen. Heeft een van jullie misschien een voorbeeld zodat ik een beetje kan kijken wat het beste is?
                    http://forum.bodynet.nl/afslanken/37...tschema-5.html

Bij mij lukt het ook prima de koolhydraten te minderen, je moet alleen veel van het zelfde eten en de koolhydraten er "durven" uit te gooien

Comment

iemand die raad weet?
                      Zat zo te denken, zou natuurlijk ook de caffeine kunnen zijn?
                      __________________________________________________ ___

Vrijdag trouwens begonnen met de L-arginine, kreeg er best veel energie van,
                      niet normaal hehe. Ook moest ik echt om het half uur te pissen.

Vandaag begonnen met Mitotroping, vanochtend om half 7 (half uur voor mn ontbijt) de eerste 3 pillen erin getrapt. Het werkte al pittig toen ik mijn fiets op stapte om naar mijn stage te fietsen, wat ik normaal ik ~40 minuten fietste lukte nu vrij makkelijk in ongeveer 35 minuutjes hehe.

Heb er echt veel energie van, onderdrukt mijn honger ook aardig goed, normaal had ik om 10 uur altijd al goede honger, nu totaal nog niet. Voelde ongeveer 2 uurtjes geleden wel lichte hoofdpijn, maar na een paar glazen water trok dit weer weg. Ik gebruik de L-arginine tegelijk met de Mito.

Dus 3 mito tabletten s'ochtends half 7, en 3 s'middags 2 uur.
                      En 1 L-arginine tablet om 10 uur, eentje om 1 uur, en 1tje om 5 (2 uur voor mn training) Het zal me benieuwen vanavond

Comment

• Over die diarree, dat komt me bekend voor, maar dan niet 6x op een nacht.
                        Heb ook weleens van een pre workout booster (door de caffeine erin) dat ik direct moet schijten als een gek.

Ben nu trouwens begonnen met Fast Diet, merk qua energie vrijwel niks, concentratie beetje, hongergevoel is weg.
                        Nu kijken hoe het zit met een week strikte voeding, van het weekend was weer kut op de tennis.

@Possel: dat heeft weinig zin volgens mij omdat je dan alleen maar meer moet eten en je hongergevoel wordt onderdrukt waardoor het alleen maar lastiger zal worden.
                        Groeten

Comment

• @pos: Denk dat het niet veel gaat toevoegen bro. Fatburners zorgen vaak voor een verhoogde afgifte van catecholamines. Catecholamines zorgen weer dat vetcellen hun vetzuren af gaan geven. Als insuline hoog is (wat meestal het geval is als je in bulk bent) zijn catecholamines laag en vice versa. Insuline heft eigelijk het effect van de catecholamines op. Daarbij komt ook nog dat fatburners vaak je insulinegevoeligheid verminderen wat je dus niet moet hebben. Plus het minimale opkrikken van je metabolisme wat het zal doen zal je alleen maar benadelen omdat je dan NOG meer moet eten om aan je kcal te komen.

Dus fatburners bewaren voor in de cut.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Diaree is nu wel weg zal een toevalligheid van een griepje zijn geweest (hoop ik :P)

Comment

• haha khoop het ook :d
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• *edit diaree is terug -_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X