Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Balen dat het terug is, hoelang is het weggeweest? 1 dagje ofzo?

Ik space em trouwens momenteel zwaar op Mitotropin en L-Arginine. Niet normaal meer, mijn lichaam lijkt wel oneindige energie hebben en ik kan niet stil zitten, wat vrij lastig is met een stage op een kantoor hehe. Ook heb ik koppijn waar ik langzamerhand wel een beetje gek van word. Het gevoel van honger heb ik ook al een tijdje niet gevoeld, maja, das de bedoeling eh.
    Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

• Je moet heel veel water drinken met mito. (Sowieso wel met fatburners in het algemeen, maar mito zeker vanwege het licht diuretisch effect).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• idd veel water drinken ja anders zit je aan de schijt
        " Failure is not an option "

Comment

• Edit : was gwn een kleine diaree nu heb ik weer normale stoelgang ! Ik heb een "kuur" van 4 weken met EPH is dat genoeg voor goed droog te worden? ik ben momenteel 15.8% bodyfat kwil naar 11%

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
            Edit : was gwn een kleine diaree nu heb ik weer normale stoelgang ! Ik heb een "kuur" van 4 weken met EPH is dat genoeg voor goed droog te worden? ik ben momenteel 15.8% bodyfat kwil naar 11%
            Met een goed voedingsschema is dat best haalbaar.
            Is zelfs haalbaar met Mitotropin.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• in 4 weken 5% omlaag moet je wel erg ecto zijn
              Groeten

Comment

• ik drink echt al dik 4 liter water per dag, en vindt dit zelf overdreven veel

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                  in 4 weken 5% omlaag moet je wel erg ecto zijn
                  Ik ben geen ecto.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Knappe prestatie dan.
                    Groeten

Comment

• Ik heb vandaag Lipo 6X gekocht ipv Mitotropin, welke ik eerst van plan was te nemen.

Als ik naar Reviews kijk zijn de meningen een beetje verdeeld over dit product.
                      Kon het krijgen voor een spotprijsje dus zal wel kijken hoe dit loopt.
                      You can be part of my meal tonight.

Comment

• heb gelezen dat je geen caffeine moet innemen als je creatine gebruikt, nu mijn vraag is het aan te raden om een fatburner te gebruiken als je een creatine kuur volgt?

Comment

• Originally posted by Sili View Post
                          ik drink echt al dik 4 liter water per dag, en vindt dit zelf overdreven veel
                          watervergiftiging bestaat ook, dit krijg je als je te veel water drinkt
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            watervergiftiging bestaat ook, dit krijg je als je te veel water drinkt
                            Ja, was een vrouw aan doodgegaan bij zo'n radio programma. Nierfalen alles.
                            You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Rishi View Post
                              heb gelezen dat je geen caffeine moet innemen als je creatine gebruikt, nu mijn vraag is het aan te raden om een fatburner te gebruiken als je een creatine kuur volgt?
                              stel je eerst even voor? maak een topic wie je bent en wat je stats zijn? bedankt
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Tja maar dat vrouwtje tikte het gewoon achterover, zo snel mogelijk.
                                Ik drink het echt goed verspreid over de hele dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X