hahaha ik dacht dat die jack3d bedoelde
Fatburners
Collapse
X
-
Ik heb net een doosje Stimulant X gekocht en wil hiermee gecombineerd met Novedex XT ietsje droger komen te staan voor mijn vakantie (18 juni)
nou lees ik net op de doos dat er cafeïne in zit.. aangezien ik ook XTREME NOX PUMP gebruik gebaseerd op caf.. vind ik dit niet zo'n geweldige combi omdat dit de kracht van de pre-supp afhaald.. welke ik op dit moment nog erg waardeer..
zijn er ook fatburners die niet op caf werken? mitotropin hadden ze niet meer liggen bij de B&F en wil wel graag zo snel mogelijk beginnen."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostExport Jacky D is zelfs 43% haha, de normale 40% geloof ik.
Die drink ik dan ook alleen op speciale gelegenheden. Voorheen dronk ik regelmatig 'savonds een bodempje jack maar met het oog op serieus sporten laat ik dit achterwege."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ben zelf heel erg gecharmeerd van Mitotropin, het werkt echt prima voor mij. Mits je goed op je voeding let en hard erbij traint kan je in 6-8 weken een aantal % van je vetpercentage afhalen. Meestal doe ik dit voor de zomermaanden omdat je er toch liever wat droger bijloopt op het strand...“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by Checker View PostBen zelf heel erg gecharmeerd van Mitotropin, het werkt echt prima voor mij. Mits je goed op je voeding let en hard erbij traint kan je in 6-8 weken een aantal % van je vetpercentage afhalen. Meestal doe ik dit voor de zomermaanden omdat je er toch liever wat droger bijloopt op het strand...
Zit in mijn 3e dag.. moet zeggen dat ik niet erg plezierig geslapen heb afgelopen nachten en ook mijn kracht viel vandaag weg tijdens het trainen, zal wel door het slechte slapen komen en daarnaast zweet ik ook als een gek.. kan er bijna niet tegen drinken. Is niet al te best voor de pomp..
Heb tijdens het sporten maar een flesje aquarius gedronken ipv alleen water en na het sporten ook maar een kopje bouillon genomen.. helemaal zoutloos = geen pomp heb ik wel gemerkt..
Hoe is de caff in Mitotropin trouwens gedoseerd? de aanbevolen dossering van stimx is 2 capsules waar elk 175mg in zit.. daarnaast heb ik ook nog eens een pre-workout supp (XTREME NOX PUMP) waar 150mg per dosering in zit.. op traningsdagen neem ik maar 1 cap van de stimx omdat het caff gehalte anders wel erg extreem wordt voor mij als geen koffie of thee drinker.
Ik laat jullie weten hoe de stimx in de loop van de tijd bevalt. Voorlopig slaap ik slecht en wordt ik er soms lichtelijk waus van in me kop.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Cafeïne in de mito is ook flink (gevoel), dosis staat er niet bij. Proprietary blend geneuzel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostCafeïne in de mito is ook flink (gevoel), dosis staat er niet bij. Proprietary blend geneuzel.Last edited by Cidious; 07-06-2010, 14:31."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostHeb jij met mito ook slaapproblemen? (Ik neem de fatburner nooit na 11 uur smorgens)
Zag inderdaad dat hij uitverkocht was bij B&FS maar ik geloof dat XXL em wel nog op voorraad heeft.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by Checker View PostIk heb zelf met de mitotropin geen slaapproblemen alleen de eerste 2 dagen, ik pakte altijd de eerste dosis om 6.30 in de ochtend en de tweede om 13.00. Maar ik heb wel een redelijk hoge verdraagzaamheid qua cafeïne.
Zag inderdaad dat hij uitverkocht was bij B&FS maar ik geloof dat XXL em wel nog op voorraad heeft.
En dan bestel ik alsnog de Mito.. Kan iemand mij vertellen die de Mito en de StimX allebei heeft gehad of de mito minder opgejaagd maakt?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Mito jaagt mij niet op, krijg het er wel fucking warm van. Overigens, is mijn ervaring inzake slaapproblemen niet zo relevant voor je, ik heb maar 1x slaapproblemen gehad van cafeïne, en dat was toen ik 1,6 gram cafeïne op had."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostMito jaagt mij niet op, krijg het er wel fucking warm van. Overigens, is mijn ervaring inzake slaapproblemen niet zo relevant voor je, ik heb maar 1x slaapproblemen gehad van cafeïne, en dat was toen ik 1,6 gram cafeïne op had.
Heb de Mito al besteld..
De StimX gaat naar een maatje van me die er hopelijk beter tegen kan.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Regulier cafeïnegebruiker. Maar ook daarvoor was ik al goed tolerant. Je hebt mensen die van één red bull al helemaal loco gaan, van een halve tray werd ik nog niet warm of koud."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment