Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    ik voel nog niks van 1 gram ephedrine
    Tijd voor aan de pep te gaan dan bro. Hehehe
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Regulier cafeïnegebruiker. Maar ook daarvoor was ik al goed tolerant. Je hebt mensen die van één red bull al helemaal loco gaan, van een halve tray werd ik nog niet warm of koud.
      Dat is een bekend gevoel, met enige regelmaat tijdens het uitgaan 5 á 6 blikjes red bull en een half uurtje later slapen alsof er niks aan de hand is. Nog nooit problemen gehad met cafeïnegebruik vandaar dat ik waarschijnlijk ook geen slaapproblemen heb door de mito. Daarnaast ook regulier cafeïnegebruiker, dus ik lig er niet echt wakker van zullen we maar zeggen
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• wat zijn die blauwe tableten bij de mito in?

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          ik voel nog niks van 1 gram ephedrine
          Dan moet je échte kopen.
          3 keer pd een dosis van 30 mg is al voldoende om me de eerste paar dagen flink energiek en nerveus te voelen.

1 gram = 1000 mg = 33,3 keer de standaard dosis.
          Dan ben je dood man
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• 1 kopje koffie stond ik voorheen ook al helemaal zo'n beetje een hele dag van op de kop.. aan de nox pump moest ik dan ook extreem wennen.. de eerste 5 keer dat ik het nam stuiterde ik alle kanten op.. en trilde ik zowat me lijf uit.. me hart sloeg harder dan de gemiddelde hardcore beat.. nu is het allemaal wat rustiger..

Toch reageer ik nog steeds niet al te prettig op een te hoge cafeïne dosis.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
              wat zijn die blauwe tableten bij de mito in?
              Vochtafdrijvers.

Originally posted by Cidious View Post
              1 kopje koffie stond ik voorheen ook al helemaal zo'n beetje een hele dag van op de kop.. aan de nox pump moest ik dan ook extreem wennen.. de eerste 5 keer dat ik het nam stuiterde ik alle kanten op.. en trilde ik zowat me lijf uit.. me hart sloeg harder dan de gemiddelde hardcore beat.. nu is het allemaal wat rustiger..

Toch reageer ik nog steeds niet al te prettig op een te hoge cafeïne dosis.
              Neem dan gewoon een lagere dosis.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Neem dan gewoon een lagere dosis.
                Doe ik ook neem er smorgens nu 1 ipv 2. Maar morgen krijg ik de mito binnen en dan zal ik eens even kijken hoe die werken. Ben erg benieuwd aangezien de ervaringen met het product 8 van de 10 keer positief zijn.

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                  Doe ik ook neem er smorgens nu 1 ipv 2. Maar morgen krijg ik de mito binnen en dan zal ik eens even kijken hoe die werken. Ben erg benieuwd aangezien de ervaringen met het product 8 van de 10 keer positief zijn.
                  waar heb je t aangeschaft? En hoelang duurt de levering?
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• stakers 2

hey weet iemand waar ik voor een redelijke prijs de orginele stakers 2 met efedra kan krijgen?

ik betaal nu 65 euro een potje....
                    big>koitju

Comment

• Originally posted by koitju View Post
                      hey weet iemand waar ik voor een redelijke prijs de orginele stakers 2 met efedra kan krijgen?

ik betaal nu 65 euro een potje....

Volgens mij heeft de tuinen nu een aanbieding.....2e pot voor de helft van de prijs.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Vragen naar verboden middelen = ban.

Inderdaad, De Tuinen. Kwartje Fijftig. 1 voor de prijs van 2.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
                          waar heb je t aangeschaft? En hoelang duurt de levering?
                          XXL Nutrition.. ik hoop tenminste dat het morgen binnen komt.. kan op de site geen voorraad indicatie vinden..

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            Volgens mij heeft de tuinen nu een aanbieding.....2e pot voor de helft van de prijs.
                            de tuinen ? hebben ze daar stackers 2 met efedra hmm net eff zitten kijken op de web shop maar kan niks vinden...

kan iemand miss een link sturen

greetsss
                            big>koitju

Comment

• MET efedra b0is?!
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by koitju View Post
                                de tuinen ? hebben ze daar stackers 2 met efedra hmm net eff zitten kijken op de web shop maar kan niks vinden...

kan iemand miss een link sturen

greetsss
                                stacker 2 ook een goeie fatburner?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X