Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gebruik stackers (ephedra free) nu voor de derde week. De eerste twee weken 1 per dag (na ontbijt) en nu 2 per dag (na ontbijt en lunch)
Blijkbaar ben ik er wel redelijk gevoelig voor.. de eerste week had ik de neiging om iedereen in elkaar te rossen, kon niet stilzitten, zweten e.d.
De tweede week werdt het iets minder had om negen uur sochtens al zin om naar een houseparty te gaan :-P
Nu merk ik er niet heel veel last meer van.. Voor mij werkt het wel goed qua gewichtsverlies .
@flater2.. Nou ja kilo vet per week is wel ruig..
In combinatie met strak cutschema, sporten en stack ong. halve kg per week maar dat was vooral de eerste 2 a 3 weken nu gaat het iets langzamer..
Ik ben 1.80m en weeg nu 74.5kg.. Volgens internet is mijn bf 20.3%, nogal hoog lijkt me.. maarja..
Zou het mij veel kunnen helpen?
Ik heb niet echt een voedingsschema, maar let wel op wat ik eet.. Snoepen doe ik niet/nauwelijks..
Ochtend en middag eet ik gewoon goed, en verder drink ik zo'n 2 a 2.5e liter water.. Avondeten is wat de pot schaft.. Daarnaast train ik 3 tot 4 x per week .. KT. 3 daagse split.
Ik ben 1.80m en weeg nu 74.5kg.. Volgens internet is mijn bf 20.3%, nogal hoog lijkt me.. maarja..
Ik heb niet echt een voedingsschema, maar let wel op wat ik eet.. Snoepen doe ik niet/nauwelijks..
Ik zou toch proberen om je voeding voor zo ver mogelijk op orde te hebben, voordat je fatburners gaat gebruiken. Om zo een optimaal resultaat te bereiken, want dat is tenslotte je doel. Het kost in het begin misschien iets meer moeite, maar des te beter en gewenster zal het resultaat zijn dat je waarschijnlijk zal behalen..
Eerst voeding op orde daarna pas supps gebruiken, maar goed dat is mijn visie hierop. Ik heb verder geen ervaring met fatburners, dus daar kan ik je niet verder in adviseren. Enkel hetgeen ik hierboven getypt heb.
Heb je ook het totaal aan kcal en eiwitten, koolhydraten en vetten voor jezelf op een rijtje. Zodat je aan de hand van je doel een bepaalde hoeveelheid kcal hieruit kan halen door koolhydraten (en eventueel vetten) te verminderen om zo een kcal tekort te laten ontstaan?
Ochtend en middag eet ik gewoon goed, en verder drink ik zo'n 2 a 2.5e liter water.. Avondeten is wat de pot schaft.. Daarnaast train ik 3 tot 4 x per week .. KT. 3 daagse split.
Ik snap sowieso niet hoe je via het internet aan je vetpercentage komt...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment