Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hydroxycut Hardcore Pro Series.

Binnenkort verkrijgbaar bij B&F Shop. Misschien dat ik hem ga testen als het nodig is.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
      Hydroxycut Hardcore Pro Series.

Binnenkort verkrijgbaar bij B&F Shop. Misschien dat ik hem ga testen als het nodig is.
      Is al te krijgen

Beste fatburner nog steeds.. samen met Mitotropin
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Gebruik stackers (ephedra free) nu voor de derde week. De eerste twee weken 1 per dag (na ontbijt) en nu 2 per dag (na ontbijt en lunch)
        Blijkbaar ben ik er wel redelijk gevoelig voor.. de eerste week had ik de neiging om iedereen in elkaar te rossen, kon niet stilzitten, zweten e.d.
        De tweede week werdt het iets minder had om negen uur sochtens al zin om naar een houseparty te gaan :-P
        Nu merk ik er niet heel veel last meer van.. Voor mij werkt het wel goed qua gewichtsverlies .

Comment

• @Sammoos

hoeveel kg raak je per week kwijt?

Comment

• @flater2.. Nou ja kilo vet per week is wel ruig..
            In combinatie met strak cutschema, sporten en stack ong. halve kg per week maar dat was vooral de eerste 2 a 3 weken nu gaat het iets langzamer..

Comment

• Eerste week is ook veel vocht he. Zeker bij de Mito, zit ook een stukje vochtafdrijvende werking in.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @generalix: Wat kost dat ongeveer?

Ik ben 1.80m en weeg nu 74.5kg.. Volgens internet is mijn bf 20.3%, nogal hoog lijkt me.. maarja..
                Zou het mij veel kunnen helpen?

Ik heb niet echt een voedingsschema, maar let wel op wat ik eet.. Snoepen doe ik niet/nauwelijks..

Ochtend en middag eet ik gewoon goed, en verder drink ik zo'n 2 a 2.5e liter water.. Avondeten is wat de pot schaft.. Daarnaast train ik 3 tot 4 x per week .. KT. 3 daagse split.

Comment

• Originally posted by flater2 View Post
                  Ik ben 1.80m en weeg nu 74.5kg.. Volgens internet is mijn bf 20.3%, nogal hoog lijkt me.. maarja..

Ik heb niet echt een voedingsschema, maar let wel op wat ik eet.. Snoepen doe ik niet/nauwelijks..
                  Ik zou toch proberen om je voeding voor zo ver mogelijk op orde te hebben, voordat je fatburners gaat gebruiken. Om zo een optimaal resultaat te bereiken, want dat is tenslotte je doel. Het kost in het begin misschien iets meer moeite, maar des te beter en gewenster zal het resultaat zijn dat je waarschijnlijk zal behalen..

Eerst voeding op orde daarna pas supps gebruiken, maar goed dat is mijn visie hierop. Ik heb verder geen ervaring met fatburners, dus daar kan ik je niet verder in adviseren. Enkel hetgeen ik hierboven getypt heb.
                  "Straight outta gym"

Comment

• @waterpoloboy

Ja klopt.
                    Ik heb laatst een Schema ingevuld.. En kwam een heel eind

ochtend:
                    2 x volk. boterham met pindakaas
                    1 x volk. boterham met kipfilet
                    1 x whey eiwit shake met 300ml melk. (40 gr, 2 maatscheppen).

Middag:
                    2 x volk. boterham pindakaas
                    2 x volk. boterham kipfilet

avond:
                    wat de pot schaft

Meestal na het trainen nog een eiwitshake (40gr).

Wil binnenkort weer starten met 500gr magere franse kwark.

Comment

@waterpoloboy
                      Heb je ook het totaal aan kcal en eiwitten, koolhydraten en vetten voor jezelf op een rijtje. Zodat je aan de hand van je doel een bepaalde hoeveelheid kcal hieruit kan halen door koolhydraten (en eventueel vetten) te verminderen om zo een kcal tekort te laten ontstaan?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Werken fatburners eigenlijk ook als je helemaal niet traint?

Comment

• Originally posted by yoni1 View Post
                          Werken fatburners eigenlijk ook als je helemaal niet traint?
                          volgens mij wel

Comment

@generalix: Wat kost dat ongeveer?

Ochtend en middag eet ik gewoon goed, en verder drink ik zo'n 2 a 2.5e liter water.. Avondeten is wat de pot schaft.. Daarnaast train ik 3 tot 4 x per week .. KT. 3 daagse split.
                            Ik snap sowieso niet hoe je via het internet aan je vetpercentage komt...

Comment

• Iemand ervaring met CLA afzonderlijk als fatburner?

ben er benieuwd naar, lijkt zo positief..

mitotropin is precies wel bij iedereen in de smaak gevallen, is dit over de versie die nog steeds verkocht word?
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Mitotropin van Gaspari Nutrition - XXL Nutrition

is dat deze?

en moet je fatburners elke dag nemen of maakt dat niet uit?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X