Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaring gevraagd

Hallo iedereen,

Ik ben een jonge van 17 jaar (18 in5 maande) en ik zit met een groot probleem.
    Ik ben 1M83 en weeg 66.5 - 67. zoals je weet iets te dun maar het zit blijkbaar in de familie. Ik zit op de rand van mijn vet ( allemaal spieren dus).Het probleem is dat ik niet bijkom( of te weinig).

Ik powertrain al meer dan een jaar, en ben onlangs pas begonnen met supplementen. Ik heb een tijd creatine monohydraat puur (100%) gepakt, dat leverde mij 2-3 kilo op en nu ben ik bezig met performance pro 80 te nemen ( protëine). Zover ben ik nog maar 1 kilo bijgekomen en pak ik het al 3 weken.

Ik zou jullie dus willen vragen mij een paar supplementeninfo te geven: voor/ nadelen, hoeveelheid gewichtstoename en de prijs natuurlijk. Als student verwacht ik geen hoge prijzen

Alvast bedankt!!

Welkom.

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je voeding niet op orde is (je eet te weinig) en dat je daar nog heel veel uit kan halen door dat aan te passen. En dat gaat je ook nog eens minder geld kosten dan supplementen hoogstwaarschijnlijk.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Klinkt zoals Pinada zegt als te weinig eten. Post je voedingsschema maar eens in de daarvoor bestemde sectie.

Welkom en succes!
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Zoals Pinada als zegt, denk ik ook dat je te weinig eet !!
        iemand zoals jij heet een ectomorf ( die naam kom je met wat onderzoek nog wel eens tegen )
        Dit wil zeggen dat je heel veel goede Calorieen (kcals) moet eten.
        En goede kcal zijn:
        Complexe Koolydraten (suikers) dit zijn dingen zoals: volkoren brood, Havermout, Brinta, zilvervlies rijst eigenlijk alles 90% van volkoren producten

Dit zijn dus geen: Koekjes, cake, dropjes, snoepjes, zuurtje en dat soort dingen,

Eiwitten: Vlees, Vis, eieren etc

Vet: Pindakaas, noten, olie, eieren

maar over Goede!! voeding is op dit forum nog veel meer te vinden. en veel te leren.

types zoals jij (ectomorph) zitten hier al op 4000 kcal en komen nauwelijks aan.

Om te beginnen zou je je goed moeten inlezen op het forum en beginnen met het opstellen van een voedingsschema van rond de 2500 tot 3000 kcal.

in het sub-forum Voeding kun je vinden hoe je dit moet doen.
        Leden hier willen je hier graag bij helpen

als die klaar is en het heeft goede commetaar gekregen, kun je beginnen met het opstellen van een trainingsschema, als je dit hebt gedaan willen wij daar naar kijken en commetaar op leveren

en laat de subs nog een tijdje staat die heb je nog niet nodig goede voeding is veel belangrijker

Comment

Welkom.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
            iemand zoals jij heet een ectomorf (...)
            types zoals jij (ectomorph) zitten hier al op 4000 kcal en komen nauwelijks aan.
            Zolang iemands voeding niet/nauwelijks op orde is geweest is er over een somatypering geen uitspraak te doen. En dat de voeding niet op orde blijkt is tegenwoordig meer regel dan uitzondering omdat veel mensen 'slecht' eten zonder het door te hebben.
            Dat iemand mager is voor zijn/haar bouw wil niet zeggen dat het per definitie een ectomorf is. Meso of endo kunnen dezelfde bouw hebben bij te weinig voeding. Hier is pas na een gerede tijd van voldoende en juiste voeding en gerichte training uitspraak over te doen.
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

voedingsschema maken, want je eet te weinig, zoals de rest zei veel eten maar correct eten, in de stickies op dit forum vind je alle uitleg
              voor supps, een turbo mass kan je drinken als extraatje dit is niet een maaltijd vervanger! supplementen zijn er voor extra, zeg maar je voeding is 95% belangrijk en de 5% zijn je supps.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

alvast bedankt voor jullie commentaar,

Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep

smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees

namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta

avondeten: aardappelen, vlees, en groenten

s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit

ik krijg egt niet meer op gedurende de dag

Comment

Ja, daar valt nog veel aan te verbeteren. Hoe je krijgt niet meer? Word je gevoerd?
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@pin hij bedoelt dat hij dan helemaal vol zit.

Mijn tip is om het uur eten
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

ja lol tuurlijk krijg ik niet meer op

ok om het uur eten..

ik pas men voedingsschema aan,

terug naar supps graag

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
                        ja lol tuurlijk krijg ik niet meer op

ok om het uur eten..

ik pas men voedingsschema aan,

terug naar supps graag
                        wat wou je weten over supps?

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          wat wou je weten over supps?

De referenties van jullie eigen ervaringen:

supplement: voor/nadelen; #gewichtstoename; en de prijs

bedankt

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
                            De referenties van jullie eigen ervaringen:

supplement: voor/nadelen; #gewichtstoename; en de prijs

bedankt
                            zijn veel topics over, het resultaat hangt ook persoon tot persoon af,
                            whey: voordelen: veel eiwitten, deze zijn nodig voor de recuperatie van de spieren, nadelen: puistjes
                            creatine: voordelen: zorgt ervoor dat in de celplaatjes van de spieren vocht wordt opgehouden met als werking spieren zijn voller en je kan 2 reps meer waardoor je meer spier scheurtjes maakt enzo sneller groeit, maar dit is minimaal. Nadelen dit mag je maar 8 weken nemen, anders wordt je lichaam lui en maakt het geen creatine meer aan.
                            voor de rest biergist nemen, visolie(omega-3), en vitamine/mineralen pillen.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              zijn veel topics over, het resultaat hangt ook persoon tot persoon af,
                              whey: voordelen: veel eiwitten, deze zijn nodig voor de recuperatie van de spieren, nadelen: puistjes
                              creatine: voordelen: zorgt ervoor dat in de celplaatjes van de spieren vocht wordt opgehouden met als werking spieren zijn voller en je kan 2 reps meer waardoor je meer spier scheurtjes maakt enzo sneller groeit, maar dit is minimaal. Nadelen dit mag je maar 8 weken nemen, anders wordt je lichaam lui en maakt het geen creatine meer aan.
                              voor de rest biergist nemen, visolie(omega-3), en vitamine/mineralen pillen.
                              bedankt,

heb jij ( en de rest) ook specifieke namen van supps?
                              bv een proteine of creatine die in spier en massa toeneemt en waarvan de zo weinig mogelijk terugval van krijgt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X